اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
نظام خدمات بهداشت و درمان نقش محوری در کیفیت زندگی بشر دارد و اکنون سیستم های مراقبت‌ بهداشتی در کشورهای مختلف برای بهبود خدمات بیش از پیش از فناوری‌های هوشمند استفاده می کنند.
اگر قصد انتخاب و خرید مادربرد مناسب سیستم خود را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
محققان کشور برای کشف درمانهای جدید به بررسی سلولی و مولکولی مؤثر در بروز سرطان خون پرداختند.
دبیر کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) از اختصاص ۳۰ غرفه رایگان به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ صنعت آب و برق در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) خبر داد.
نقایص و ناکارآمدی نظام سنجش اعتبار موجب شده تا بسیاری از متقاضیان وام در این تنگنای اقتصادی، به خاطر نداشتن امتیاز اعتباری یا ایرادات گزارش‌های اعتبارسنجی، با پاسخ منفی بانک‌ها مواجه شوند.
ارتش آمریکا در مقر «یوما پروینگ گراند» واقع در ایالت آریزونا مشغول آزمایش یک سیستم فرود با چتر نجات چندبارمصرف است.
به گفته یک سازمان ناظر کشورهای اتحادیه اروپا باید سپر دفاعی خود در برابر حملات سایبری به زیرساخت مالی شان را ارتقا دهند زیراجنگ روسیه و اوکراین ریسک هک توسط قدرت های خارجی را افزایش می دهد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در پروژه مطالعه انواع روش های نوین برای سیستم آبیاری هوشمند "زمان" فاکتور مهمی است.
گزارش صنعتی با موضوع «مزایای اقتصادی استفاده از فناوری نانو: رنگ‌های نانوساختار هادی حرارت در سیستم‌های تهویه مطبوع» منتشر شد.
سیستم های مخصوص رصد حرکات که در فیلم های سینمایی مانند آواتار به کاراکترها جان می بخشد، به محققان کمک می کند تا آغاز بیماری هایی را ردیابی کنند که به حرکت کردن فرد آسیب می زند.
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سیستم ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی از رئیس کل گمرک خواست تا فهرستی از بخشنامه‌های غافلگیرانه گمرک تهیه تا درباره کثرت بخشنامه‌ها چاره‌اندیشی شود.
در پی انتشار فیلمی از حریق دنا در شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره بر قدیمی بودن این فیلم، علت بروز این سانحه را تعمیرات نادرست سیستم سوخت رسانی دانست.
تحقیقات محققان در زمینه دسته بندی اشیا در سیستم بینایی با مقایسه چند متغییری ام آر آی و الکتروانسفالوگرام با الکتروکورتیکوگرام مورد بررسی قرار گرفت.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
حمله هکری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی به نقص غیرعادی در سیستم های کامپیوتر مرکزی راه آهن ارژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده منجر شد.
واحد اطلاعات نظامی وزارت دفاع انگلیس از تغییر در سیستم برخی موشک های کروز روسیه خبر داد.
محققان کره جنوبی یک سیستم شناسایی صحبت خاموش ابداع کرده اند که کمک حسگرهای کشش و الگوریتم هوش مصنوعی می تواند حرکات صورت را ردیابی و واژگان را شناسایی کند.
آمریکا فروش احتمالی ۵۳۵ میلیون دلاری سیستم های پرتاب موشک هدایت شونده به فنلاند را تایید کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: فضاهای تجاری مترو باید هزینه های بخش بهره برداری مترو را تامین کند اما غلط بودن سیستم اداری، منجر به عقب ماندگی در بخش ها شده است.
چین از روی یک پلتفرم متحرک در دریا ۲ ماهواره برای تقویت سیگنال های سیستم ناوبری «بیدو»(Beidou)به مدار زمین فرستاد.
محققان یک سیستم محرک پنوماتیک طراحی کرده اند که با پرینتر سه بعدی ساخته می شود و با وارد و خارج کردن هوا می تواند حرکاتی انجام دهد.
محققان کشور موفق شدند «سیستم انتقال نور طبیعی در ساختمان ها با امکان کاربرد در پنل های فتوولتائیک و باتری» را با هدف کاهش مصرف انرژی را طراحی و تولید کنند.
مالکان دستگاه های پیکسل که سیستم عامل دستگاهشان را به اندروید۱۳ ارتقا داده اند، نمی توانند از شارژ بی سیم استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ