رئیس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: مدیریت حوزه معادن و مجموعه فولادی از فضای دولتی به خصوصی رفته است اما این جابجایی به صورت ناقص رها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس با اشاره به اینکه جاماندگان سهام عدالت ۲۰ میلیون نفر هستند، گفت: ممانعت و تخلف سازمان خصوصی سازی موجب شد ۳.۵ میلیون نفر به مجموعه سهامداران اضافه نشوند.
هادی طحان نظیف درباره صدور رای دیوان عدالت در خصوص میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و انتقاد حقوقدانان مبنی براینکه این رای مغایر با قانون اساسی است، اظهار داشت: هم دیوان عدالت و هم دولت برداشت‌های متفاوتی از قانون دارند و کار باید از مجاری قانونی دنبال شود و ساز و کار‌های قانونی مورد استفاده گیرد.
حواشی مربوط به مسایل مدیریتی و مالی و بحران هایی که باشگاه استقلال از سر گذارنده حتی به زندگی شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی هم رسیده است.
صالحی می گوید:راه افزایش تولید و بهبود صنعت، خصوصی سازی واقعی است.تنها با توسعه خصوصی سازی است که می‌توان از زبان انباشته صنعت خودرو عبور کرد و رضایت مردم در خصوص کیفیت خودرو را به دست آورد.
افزایش تولید با خصوصی سازی محقق می‌شود
وزیر ورزش و جوانان می گوید که از سازمان خصوصی سازی درخواست کرده که برای تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، تا آخر خرداد ماه صبور باشند.
معاون سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید لزوما قرار نیست همه اعضای هیئت مدیره پس از برگزاری مجمع تغییر کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از نحوه خصوصی سازی در راه‌آهن طی ادوار گذشته گفت: برخی واگذاری‌ها به گونه‌ای است که اختصاصی سازی انجام شده اما این روند را اصلاح خواهیم کرد.
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: بنا به تقاضای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجامع عمومی پرسپولیس و استقلال به بعد از ۱۰ خرداد ماه موکول می‌شود.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال با هماهنگی وزارت اقتصاد انجام می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی پس از شرکت در تمرینات استقلال، امروز به محل تمرین سرخپوشان تهرانی رفت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی، امروز چهارشنبه درباشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و با مدیرعامل باشگاه نشست و گفتگو داشت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه برخورد بیمه با رانندگان حادثه ساز توضیحاتی داد.
سازمان خصوصی سازی بیانیه دیگری درباره مسائل مالی باشگاه استقلال منتشر کرد و مدعی شد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تا ۳۱ فروردین برای بازگرداندن ۵ میلیارد تومان مهلت خواسته است.
جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
در حالی که ششم فروردین ماه خبری مبنی بر ابلاغ اختصاص سهام عدالت به جاماندگان رسانه ای شد؛ امروز رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از درخواست لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، آئین نامه آموزشی در خصوص معادل سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
معاون وزیر تعاون، گفته تصمیم گیری درباره جاماندگان سهام عدالت با وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی است.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بررسی عملکرد و شرایط اعضای هیئت مدیره این باشگاه خبر داد.
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
این پرسش وجود دارد آیا آنچه از سال‌های گذشته در قالب خصوصی سازی اتفاق افتاد راه شرکت‌های پتروشیمی را از دولت جدا کرد یا آنکه شرکت‌های پتروشیمی به سمت خصولتی شدن گام برداشتند؟
عضو شورای شهر تهران گفت: بنابر گفته مجلس شورای اسلامی، شهرداری می‌تواند مشکلات خود در حوزه حقوق و مزایا را توسط هیات دولت برطرف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ