«پیروز» توله یوز پلنگ محبوب ایرانی‌ها جان خود را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
اسفند ماه پر از حادثه بود، تلف شدن پیروز، مرگ شهرام عبدلی و مسمومیت دانش‌آموزان از کلیدواژه‌های حساس در گوگل بود.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
پیروزی جنون آمیز آرسنال در وقت های تلف شده، صحنه های جالبی در ورزشگاه امارات رقم زد.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
سازمان حفاظت محیط زیست درباره تزریق داروی اشتباه به«پیروز» و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ او اطلاعیه ای صادر کرد.
النصر و رونالدو در شبی که مدیون 12+2 دقیقه زمان تلف شده داور مسابقه بودند، بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی سه بر یک عوض کردند.
فراتر از تمامی اخبار‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، خبرسازترین رخداد هفته جاری، مربوط به تلف شدن «پیروز» توله‌یوز ایرانی‌ای بود که در ماه‌های گذشته معروفیت خاصی پیدا کرده بود. پس از چند روز انتشار اخبار نگران‌کننده از تداوم بیماری و نارسایی‌های کلیوی، در سه‌شنبه (۹ اسفند) بعد از تلاش نافرجام دامپزشکان در اتاق عمل، پیروز تلف شد
تیمارگر «پیروز» با انتشار یک پست اینستاگرامی به مرگ او واکنش نشان داد.
گونه یوز شرایط انتخابش در طبیعت سنگین و سخت است و درصد بالایی تلف شدن در حالت حاملگی طبیعی رخ می‌دهد.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن تلف شدن پیروز یوز ایرانی و واکنش مسئولان نسبت به این موضوع را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
در پی تلف شدن «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام پیروز به دلیل بیماری تلف شد.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیروز در قالب اجرای پروژه تکثیر در اسارت متولد و تبدیل به سلبریتی حیات وحش شد. اما علیرغم تلاش ها برای حفظ این یوز، سرانجام به دلیل بیماری تلف شد.
«پیروز» توله یوز پلنگ محبوب ایرانی‌ها جان خود را از دست داد.
پیروز یوزپلنگ ایرانی، چند روز قبل برای درمان نارسایی حاد کلیوی در بیمارستان دامپزشکی، تحت درمان قرار گرفت.
تیم فوتبال گل گهر در دقایق تلف شده دیدار با مس کرمان گل تساوی را دریافت کرد و از رسیدن به پیروزی بازماند.
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
احسان حاج‌صفی که از دقیقه ۸۱ به‌عنوان آخرین تعویضی آ. ا. ک آتن وارد زمین شده بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده با یک ارسال خطرناک از کرنر سمت چپ زمین موقعیت‌سازی کرد
یاگو آسپاس، ستاره سلتا، معتقد است که شب گذشته مستحق پیروزی برابر بارسا بودند و هرگز نباید می باختند. او از بارسلونا به خاطر تلف کردن وقت نیز انتقاد کرد.
رضا اسدی در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانست دروازه نفتی‌ها را باز کند تا ناجی تیمش باشد. تراکتوری‌ها دومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ بیست‌ودوم ثبت کردند.
تیم فوتبال تراکتور تبریز در آخرین لحظات بازی امروز توانست سه امتیاز دیدار خانگی را برای خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ