سبزوار ـ رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: هم اینک ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس استثنایی خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می‌تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
همچنان بیش از یک‌هزار دانشجوی متهم به تقلب، در کلاس درس خود در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و چندین رشته پرطرفدار مهندسی و علوم انسانی نشسته‌اند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر به جریان افتادن این پرونده دیده نمی‌شود.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
عباسی، رئیس جامعه المصطفی (ص) با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند. بعضی از مسئولین دولت جدید افغانستان هم تحصیل کرده از جامعه المصطفی هستند و این امنیتی برای مجموعه ایجاد کرده است. کسانی که وارد مرکز می‌شوند بایستی زبان فارسی را یاد بگیرند تا بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
طی روزهای گذشته بیش از 10 نام برای سرمربیگری استقلال مطرح شده؛ به نظر شما چه کسی شایسته این عنوان است؟
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دور فعلی مدیریت سازمان ملی حفاظت محیط زیست ابلاغ شده تمام کارخانه‌های صنعتی دارای بیش از۵۰ نیروی کار ملزم به استخدام یک فارغ تحصیل رشته منابع طبیعی هستند.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
شاگردان مرفاوی با صعود از دور گروهی جام ملت‌های آسیا بیش از پیش در کانون توجه فوتبال‌دوستان ایرانی قرار خواهند گرفت.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
اکبر نیکزاد از تکمیل و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول خبر دادو گفت: بیش از یکهزار واحد باقیمانده که پیشرفت مناسبی دارندحداکثر تاشهریور ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل می‌شوند.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارتشی خبر داد.
سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی از تحویل بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان خبر داد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۲ میلیون و یکصد هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور تحصیل می‌کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
رشت- بیش از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آمار بازماندگان از تحصیل در دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان اردبیل بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر است.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای از تظاهرات مسالمت آمیز مردم عراق در روز دوشنبه به منظور دفاع از دولت و نهادهای قانونی قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ