لیونل مسی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، قهرمانی در جام جهانی را شگفت انگیزترین اتفاق کل دوران حرفه‌ای خود دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپ ورزشی تیم‌های ملی آرژانتین به لیونل آندرس مسی تغییر نام داد. این کمپ قبلاً خولیو گروندونا نام داشت.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
فرانک رایکارد، مربی هلندی سابق بارسلونا، از قهرمانی لیونل مسی با آرژانتین در جام جهانی بی‌نهایت خوشحال شده بود.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
خوشحالی مردم آرژانتین از قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 با درخشش لیونل مسی هنوز به پایان نرسیده است.
عکس لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی با ۵۶ میلیون لایک رکورد بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام را شکست.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2022 بود و با کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین به کار خود در این رقابت ها پایان داد. برای مسی 12 رکورد در جام جهانی به ثبت رسید.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مطابق انتظار تیتر یک تمام نشریات این کشور است.
لیونل مسی با گوشی موبایل خود عکسی از بوسه بر کاپ قهرمانی جام جهانی گرفت و در صفحه خود منتشر کرد
لاپولگا در ضربات پنالتی نفس‌گیر و شگفت‌انگیز مقابل فرانسه، کسب جام باشکوه قهرمانی جهان با آلبی‌سلسته را جشن گرفت
فدراسیون بین المللی فوتبال طرح خود به مناسبت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر را منتشر کرد.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
در میان ستارگان حاضر در جام جهانی، مسی انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد.
آرسن ونگر این جام جهانی را "آخرین فرصت" برای ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می‌داند.
لیونل مسی بر خلاف بسیاری از کارشناسان، تیم ملی آرژانتین را مدعی قهرمانی جام جهانی نمی داند و گفت که فرانسه و برزیل بیشترین شانس را دارند.
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.
لیونل مسی می‌گوید به جز تیم ملی کشورش، انگلیس، فرانسه و برزیل مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند ولی او از برزیل و فرانسه بیشتر می‌ترسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ