نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند اراضی در مالکیت خود را با اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی که قبل از سال ۱۳۹۴ به تصرف اشخاص درآمده، به مالکان اعیانی واگذار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست صمیمی با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی گفت: وزارت دفاع رتبه اول به کارگیری نخبگان در کشور را دارد.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: در مجموع در شبانه روز گذشته، ۷۲۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره) و راه شهیدان بر ادامه مسیر آنان و همچنین تداوم قدرت‌افزایی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که از ۲۵ مه، خروج نیرو‌های روسیه را برای استراحت و بازآموزی آغاز خواهد کرد. نیرو‌های مسلح روسیه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد.
وزارت دفاع روسیه تایید کرد که باخموت اکنون تحت کنترل کامل نیروهای روسیه است.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با دستی پر از انواع فناوری‌ها و پیشرفت‌های علمی در مقابل دشمنان قد علم کرده و از منافع ملی دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام بیش از ۱۷۰ موضع اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از نقض آتش‌بس در قره باغ طی دو روز گذشته خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید انتشار اسنادفاش‌شده در فضای مجازی یک تهدید بسیار جدی برای امنیت ملی آمریکاست.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به مجوز مجلس به وزارت دفاع برای مشارکت در ساخت انواع خودرو سبک و سنگین را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
با مصوبه مجلس، وزارت صمت مکلف است در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودروهای سبک و سنگین و خودروهای با کاربری خاص، مجوزهای لازم را صادر و همکاری‌های لازم را معمول نماید.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
در این حمله از سه فروند ریزپرنده از نوع کوادکوپتر پیشرفته مجهز به بمبلت استفاده شده است و عوامل حفاظت پیرامونی مجموعه پس از شنیدن صدای کوادکوپتر‌ها با تجهیزات در اختیار از جمله سلاح و سامانه‌های جنگ الکترونیک اقدام به مقابله با این پرنده‌ها می‌کنند که موفق به ساقط کردن یک فروند از آن‌ها می‌شوند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
پاکستان با صدور بیانیه ای مواضع اعلام شده از سوی سرپرست وزارت دفاع طالبان پیرامون مجوز اسلام آباد به هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی برای انجام عملیات در خاک افغانستان را غیرمسئولانه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ