وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تحولات اخیر در نابلس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند.
شجاع خلیل‌زاده این روزها سخت مشغول آماده‌سازی خود در پیش فصل است.
مهاجم سابق استقلال با بیان این که آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل ضعف داشتند گفت: با شرایطی که رقم خورده است قطعا استقلال در هفته های ابتدایی لیگ روزهای سختی خواهد داشت.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
رضا درویش با عملکرد مدیریتی خود توانسته کاملا اعتماد را در بین هواداران این تیم شکل دهد و این در حالیست که خود را مهیای چالش بزرگی می‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه هفته پایانی لیگ فوق العاده حساس شده است گفت: ساپینتو روزهای سختی دارد و باید در دو جبهه موفق باشد.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان از روزهای سختی حرف زده که در سپاهان و پس از پیوستن به تیم جدیدش پشت سر گذاشته است.
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در واکنش به عملیات غور اردن از روزهای سخت آتی برای صهیونیست‌ها خبر داد.
رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در روزهای بسیار سختی به‌سر می‌برد.
در سال ۱۴۰۲، روزهای سختی پیش روی مهدی تاج خواهد بود و او باید با مدیریتش تیم‌های مختلف را به سمت موفقیت هدایت کند.
گلزن پرسپولیس مقابل سپاهان از بازگشت به میادین همراه با زدن گل صعودشان خوشحال است.
سرمربی مس رفسنجان بار دیگر درباره اتفاقاتی که در حاشیه اردوی این تیم در هتل رخ داد، توضیحاتی را ارائه کرد.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی این هفته به مصاف دو تیم سرخپوش لیگ برتر خواهند رفت.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
شاگردان حسن رنگرز با توجه به رویدادهای بین المللی کشتی فرنگی در سال جدید میلادی، روزهای سخت و شلوغی را پیش رو دارند و طبق برنامه کادر فنی باید خود را مهیای میادین مهم کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی شرایط را برای تیم ملی سخت کرد گفت: دربی ۹۹ به خاطر همین دلایل، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
به نظر می‌رسد دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس روز‌های سختی را پیش رو داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ