نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در واکنش به عملیات غور اردن از روزهای سخت آتی برای صهیونیست‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
نتانیاهو در جریان دیدار با دموکرات‌های آمریکا خواستار گزینه نظامی علیه ایران شد.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
اپوزیسون نتانیاهو، از سمت راست است و این در حالی است که خود نتانیاهو شدیدا راست گرا است. ولی احزابی که برای وی به لحاظ سیاسی تهدیدزایی می‌کنند، از نتانیاهو راست‌تر هستند. این نکته‌ای بسیار بسیار مهم است که سیر تحولات سیاسی و ایدئولوژیک اسرائیل را در نظر داشته باشیم و توجه کنیم که در یکی دو دهه اخیر به شکل متداوم به سمت راست حرکت می‌کنند.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
ترس پنهان شدهِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پسِ تهدیدات وی علیه حزب الله و اهداف پشت پرده افزایش عملیات داعش در سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی، وضعیت این رژیم را وخیم عنوان کرد.
مخالفان دولت نتانیاهو به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن گرفتن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند. منبع: فارس
این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل امشب تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند.
نتانیاهو که این روزها به دلیل کودتای قضایی با اعتراضات گسترده مواجه است سعی داشت تا به صورت محدود بحران داخلی را به خارج صادر کند. اما وی به خوبی دریافته که نمی تواند جنگی جدید را آغاز کند.
با وجود تشدید انتقادات از ایتمار بن گویر در روزهای اخیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بقا در منصبش در کابینه نتانیاهو دفاع کرد.
در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
تغییر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به موضوع داغ رسانه های عبری تبدیل شده، این در حالی است که بحران های حاکم بر ارتش این رژیم، هالیوی را روبروی ماموریتی غیر ممکن قرار داده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به تازگی با سختی فراوان توانست کابینه جدیدش را تشکیل دهد، این روزها گوشه بیمارستان افتاده، البته راهبرد منطقه ای وی نیز وضعیتی بهتر از خودش ندارد!
بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در آخرین روزهای حضور در این مقام قرار دارد، بار دیگر درباره قدرت گرفتن «ایتمار بن گویر» در کابینه جدید این رژیم به نخست وزیری نتانیاهو هشدار داد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ