نامه جالب ملوان در آستانه بازی با استقلال برعلیه خودش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنی که در هفته اول لیگ یک رکورد جالب را خلق کرد، در هفته دوم مورد غضب سرمربی خود قرار گرفت.
احمد دیاب، رئیس اتحادیه باشگاه‌های مصر، از تغییر نام لیگ برتر این کشور از فصل آینده خبر داد.
تیم ملی فوتبال پرتغال در پایان نیمه اول بازی با بوسنی با نتیجه 1-0 به رختکن رفت.
این ادب و ادبیات سروش، که دامن همه را هم می‌گیرد، از رضا داوری تا گلیشفته فراهانی، ظاهرا علتی جز این ندارد که دکتر از پس خودش برنمی‌آید! مولانا هم گفته اگر خار‌های وجودت را در جوانی ریشه‌کن نکنی، در پیری بعید است از پس کندن آن‌ها برآیی؛ و جالب است که دکتر سروش سال‌هاست مولانا درس می‌دهد، اما گوشش به پند مراد خودش هم پنبه بوده.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی فوتسال 6 جانبه تایلند مشخص شد.
فتح‌اله‌زاده بار دیگر در شرایطی که اخباری مبنی بر نامه مدیران استقلال به اعضای هیات دولت برای پرداخت بدهی استراماچونی مطرح است، بار دیگر قول خرید بازیکن خارجی داد.
در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و ملوان بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، این دیدار با صحنه های جالبی همراه بود.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
جالب‌ترین وجه برای معرفی حجتی کرمانی این است که پدرش یک موبد زرتشی به نام «مرزبان»‌ بوده است.
این روز‌ها دیگر کسی از صندوق‌های پست زرد رنگ برای ارسال نامه استفاده نمی‌کند، این عکس تصویری جالب از صندوق‌های پست در تهران قدیم است./ منبع: خبرآنلاین
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
نورپردازی جالب در استادیوم محل برگزاری بازی تیم‌های فوتبال برزیل و صربستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد اگر اتحادیه اروپا تصمیم بگیرد تعرفه برای واردات نفت روسیه اعمال کند، خریداران ناچار خواهند بود پول بیشتری برای نفت پرداخت کنند یا دنبال تامین از منابع دیگر باشند.
راز ۱۳۹ میلیارد دلاری فاش شد!
دستگیری آدم‌ربا در کوه‌های اطراف شهر
نامه جالب بازیکن پرسپولیسی در جواب حسن عباسی
جالب اینجاست که معاون اسبق وزیر اطلاعات در این نامه خود حتی پا را فراتر نهاده و منکر وجود «ناتوی فرهنگی» می‌شود و کل اقدامات رسانه‌ای بلوک غرب را منحصر به رادیو اروپای آزاد می‌داند. بعید است که معاون اسبق سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک کتاب «جنگ سرد فرهنگی» ساندرز را نخوانده باشد که این‌گونه ناباورانه ناتو و غرب را سفید می‌کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ