سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه می‌گوید برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران قطعی نیست و این روزها ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران خبر از عقد قرارداد رسمی بازی تیم ملی ایران و بلغارستان داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد و به دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم نخواهد رسید.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه به بررسی بازی پیش بینی شده مقابل قطر و مقایسه قدرت این تیم با ایران پرداخت.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه دیدارهای ایران و لهستان حساسیت خاصی داشته است و بازی برابر این تیم قطعا آسان نخواهد بود.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی‌اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده بود، توسط ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده ملی پوشان با طلا بسته شود.
مسلم اولاد قبال لژیونر ملی پوش فوتسال ایران به دلیل مصدومیت دو بازی آینده تیم ملی در تورنمت تایلند را از دست داد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
تیم ملی فوتسال ازبکستان در اسفندماه و برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران سفر می‌کند.
تیم ملی فوتسال ازبکستان در اسفندماه و برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران سفر می‌کند.
دروازه بان تیم ملی ایران در تمرین امروز نیز عجیب بود تا به غیبتش برای بازی با ولز اینگونه قطعیت دهد.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر برزیل ضمن صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان، کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را قطعی کرد.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران مقابل اروگوئه با پیراهن های قرمز رنگ به میدان خواهد رفت.
در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود بازی دوستانه با روسیه قطعی نیست، سرمربی روسیه می‌گوید این مسابقه به احتمال ۹۹.۹ درصد برگزار می‌شود.
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
فدراسیون فوتبال سنگال از قطعی شدن دیدار دوستانه این تیم با تیم ملی ایران خبر داد.
امضای نهایی قرارداد بازی تیم ملی ایران و با سنگال باعث مشخص شدن محل اسکان رقیب آفریقایی در کشور محل برگزاری بازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ