جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
هرچند آمریکایی‌ها در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان صدرنشین شدند، اما این تیم ایران بود که بیشترین طلا را به دست آورد و در روز پایانی هم بیشترین فینالیست را دارد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با صعود 4 کشتی‌گیر ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم همراه بود.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که ایران یک فینالیست و دو شانس برنز دارد.
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.
این کلیپ مربوط به تست موشک ضد کشتی NSM یا Naval strike missile است که یک موشک کروز ضد کشتی نروژی است.
موشک‌های کروز روسیه در ۳۱ دسامبر به ساختمان‌های مسکونی در پایتخت اوکراین و چندین شهر دیگر آسیب رساندند. در جریان آنچه یکی از مقامات اوکراین آن را "ترور در شب سال نو" توصیف کرد، حداقل یک نفر در کی‌یف کشته و ده‌ها زخمی شدند.
جهت اقامت در هتل کشتی‌های کروزی که برای هواداران جام جهانی در نظر گرفته شده، باید شبی حداقل 6 میلیون تومان هزینه کنید.
«دیلک ارتک» ۷۱ساله که در تاریخ ۲۵ اکتبر از عرشه یک کشتی کروز نروژی در اقیانوس آرام جنوبی پرتاب شد و جان‌اش را از دست داد. این حادثه زمانی رخ داد که کشتی تاهیتی بزرگ‌ترین جزیره در گروه جزیره پلینزی فرانسه را ترک کرد.
ضرغامی حالا گفته که «این کشتی برای خدمت دادن به گردشگران آماده شده است، اما دولت قطر به دلایل مشکلات داخلی خودش امکان پهلو گرفتن کشتی و شناور‌های ایرانی را ندارد و مسؤولان قطری از به وجود آمدن این شرایط و اینکه نمی‌توانند گردشگر دریایی جذب کنند، عذرخواهی کردند.»
همانطور که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندر‌های دوحه پهلو خواهند گرفت.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
کشتی تفریحی کروز ایران هم از جام‌جهانی جاماند
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرد کرو لال هنگام ربودن دختر ۶ ساله/ بازداشت قاتل عبدالباقی/ سرگذشت تلخ دختر ۱۳ ساله!/ گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت/ اعترافات وحشتناک زنی که بهار ۳ ساله را کشت/ پایان خونین فرار با پراید سرقتی/ دستبرد ۲۰ هزار دلاری با قهوه ترک!/ اعتراف عامل شلیک در بزم شبانه
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشتی کروز با مجموع ظرفیت ۳ هزار مسافر به ایران آمده‌اند و فردا می‌خواهم با صاحبان آنها مذاکره کنم.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.
مشهد ـ مسئول هلال احمر شهرستان جغتای گفت: بر اثر ریزش کوه در معدن کروم روستای «گَفت» در شهرستان جغتای یک نفر جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ