سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن گفت: برای سردار آزمون و گلی که به ثمر رساند خوشحالم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه آلمانی کیکر گزارش می‌دهد که سردار آزمون پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات آماده بازگشت به تمرینات گروهی بایرلورکوزن می‌شود.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
ستاره ایرانی لورکوزن از اولین تقابل خود با سرمربی اسپانیایی تیمش گفت.
لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است تجربه ژابی آلونسو می‌تواند به این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا کمک کند.
ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت.
سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن در مدت اخیر آمار جذابی از خود به جای گذاشته و می‌تواند خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم ژابی تحمیل کند.
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن چهارمین گل خود در این فصل بوندس‌لیگا را وارد دروازه اینتراخت فرانکفورت کرد. او دقیقه ۷۲ وارد زمین شد و گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را زد تا نتیجه ۳ بر یک رقم بخورد
صفحه بایرلورکوزن عکس جالب از سردار آزمون و زایی آلونسو را پشت سر گذاشت.
سردار آزمون در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر موفق شد یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کند.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
مربی اسپانیایی لورکوزن موقعیت سردار برای بازی کردن در ترکیب ثابت را از همه بهتر می داند.
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن ۱۸ دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن 18 دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
سرمربی جدید بایرلورکوزن برای اولین‌بار درباره سردار آزمون ستاره ایرانی‌اش صحبت کرد.
آزمون روز ۱۲ مهر آسیب دید و از آن زمان تا امروز ۱۲ روز از دوران درمان او طی شده. خبر‌ها از آلمان امیدوارکننده است. بخصوص که باشگاه لورکوزن هم با حضور ژابی آلونسو سعی می‌کند ریسکی انجام ندهد، اما آزمون را زودتر به شرایط بازی برساند.
با اعلام رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار و ژابی آلونسو جانشین او شد.
ژابی آلونسو ستاره پیشین رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و لیورپول رسماً هدایت بایرلورکوزن را برعهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ