منصور چاوشی با پیشنهاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور کشورمان به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده از عدم ثبت قراراداد دو بازیکن سپاهان خبر داد.
منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) گفت: مداح می‌تواند جلوی نظام بایستد، اما وقتی پای این نظام ۳۰۰ هزار خون ریخته شده است، نظام برنمی‌گردد، اما آبروی ما ریخته می‌شود.
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، ۳۵ هزار بلیت برای فینال جام حذفی به فروش می‌رسد.
این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
علیرضا منصوریان سرمربی فولاد، در پروازی که بازیکنان هوادار را از تهران به اهواز می‌برد، حضور داشت.
علیرضا منصوریان یکی از آن دسته مربیان است که جزء نبازها مقابل برانکو‌ ایوانکوویچ قلمداد می‌شود.
مرتضی منصور، رئیس باشگاه الزمالک پس از تحمل یک ماه حبس در میان استقبال گرم اعضای این باشگاه و کارمندان وارد دفتر مرکزی باشگاه شد.
در کادر فنی فولاد، بازیکنان سابق تیم ملی حضور دارند و به منصوریان کمک می‌کنند.
فولاد در آخرین بازی هفته بیست و یکم امروز میزبان ملوانان انزلی است.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
آرزوی منصور برزگر در دیدار با حسن یزدانی
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد از ساختمان جدید فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از اقدام جالب توجه هیئت رئیسه برای مقابله با تحریف نام خلیج فارس خبر داد.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.
منصور برزگر، عباس جدیدی را تهدید به افشاگری کرد
منصور ارضی خطاب به مداحان اظهار داشت: اگر بنا دارید حرف و سخن سیاسی بزنید، به روزنامه‌ها بروید، بنویسید و فریاد بزنید. این شغل که خدا به شما داده است، مأموریت دیگری دارد.
شیخ منصور بن‌زاید مالک منچسترسیتی ممکن است با تحریم و جریمه روبه‌رو شود.
نظر منصور برزگر درباره شکست یزدانی و طلای قاسمپور
محمد بلوری روزنامه نگار حوادث نویس پیشکشوت نوشت: زنده‌یاد دکتر طباطبایی رییس پزشکی قانونی که سال‌ها بعد به ملاقاتش رفتم فاش کرد پس از انتقال حسنعلی منصور به بیمارستان، پزشکان ما با معاینه او متوجه شدند دو گلوله اصابت کرده به شکم و گردن منصور به نقاط حساس او اصابت نکرده که در همان یکی، دو روز اولیه جراحی شدند و با کالبدشکافی جسد هم روشن شد که گلوله‌های شلیک شده هرگز به مرگ منصور منجر نشده‌اند بلکه اشتباه تیم پزشکی در جراحی سر او باعث خونریزی مغزی شده و مرگ نخست‌وزیر را در پی داشته است.
با پیشنهاد دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، منصور چاوشی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
یکی از رهبران حماس به شهادت خالد منصور از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و از تداوم نبرد وحدت میادین علیه صهیونیستها خبر داد.
سینمای رسانه‌ها در روز ششم از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر محل نمایش فیلم‌های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی است. در این میان فیلم منصور به واسطه آنکه مضمونش درباره شهید منصور ستاری به واسطه مضمونش بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ