مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خبری جالب مدعی شد که پرونده دروازه بان کروات اسبق این باشگاه، خطری علیه آنها نخواهد بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف كرد.
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
جالب است بدانید که پودر بچه کاربرد‌های زیادی دارد که هیچ کدام ربطی به کودک ندارند.
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی ضمن بازتاب خبر قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به موفقیت‌های کشورمان پرداخت.
احمد دیاب، رئیس اتحادیه باشگاه‌های مصر، از تغییر نام لیگ برتر این کشور از فصل آینده خبر داد.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال، از راهکار عجیب این تیم برای جذب بازیکن یا سرمربی خارجی و پرداخت مبلغ قرارداد آنها خبر داد.
مرور مجموع قضاوت‌های نشریات زنجیره‌ای نشان می‌دهد که آن‌ها استیضاح را از لحاظ آورده برای مردم، فاقد فایده می‌دانستند، اما با این وجود به فضاسازی گسترده- از جمله با خبر دروغ واگذاری ۷۵ خودروی شاسی‌بلند- دامن زدند تا از این طریق بتوانند به شکاف سیاسی میان دولت و مجلس همسو دامن بزنند و برای سمپاشی‌های سیاسی سرخورده خود، از این طریق امید و انگیزه بتراشند!
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
محمد عمری، وینگر پرسپولیس می‌گوید، حذف استقلال از آسیا واقعا حیف بوده و او واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است.
شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از اقدام جالب توجه هیئت رئیسه برای مقابله با تحریف نام خلیج فارس خبر داد.
یکی از نزدیکان مهدی طارمی به ما خبر داد که مقصد نهایی این مهاجم ملی پوش و بوشهری کشورمان، پرسپولیس خواهد بود.
نکته جالب اینکه چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی دقیقا ۲ سال خواهد شد.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
مدیرعامل باشگاه استقلال از حل اختلاف بین سیاوش یزدانی و ریکاردو ساپینتو خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیئت‌رئیسه همه اعضاء با به‌کارگیری کی‌روش موافقت کردند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را به‌طور کامل تکذیب نکرد.
این رقم برای بازگشت دروازه‌بانی چون نیازمند شبیه طنز است و باید دید پشت پرده این خبر چیست و از کجا خط دهی شده تا هزینه‌های سپاهان را کمتر جلوه دهد‌
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر به خبر ارسال پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ