اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی و حمید معروف به حمید کافر، در حالی که دست و پاهایشان با زنجیر بسته شده روی صندلی نشسته‌اند. علی هنوز هم آرام و خونسرد است. حمید کافر هم به همان خونسردی همدستش است، می‌گوید بین دوستانش به خاطر اینکه خیلی خوب حرف می‌زند به پروفسور معروف است هرچند فقط تا اول دبیرستان درس خوانده است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
پویان گفت:آن‌ها که از ما می‌پرسیدند چرا بیشتر روی منابع تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باید گفت ما برای سودبیشتر و متناسب بانیاز بازار باید تقاضای امروز انرژی را پاسخ دهیم نه آینده را.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
تنها بخشی از تبعات خشک شدن تالاب هامون نابودی ۸۰ درصد اشتغال مردم در حوزه سیستان است؛ چون معاش آن‌ها به‌طور مستقیم با آب در ارتباط بوده و حالا خبری از آن نیست. کشاورزی و دامپروری از فعالیت‌های اساسی حوزه سیستان بود و این استان زمانی انبار غله کشور خوانده می‌شد.
فنرباغچه بازی حساس هفته را به زراعت بانک باخت
ساری- نفس‌های زمستان به آخر رسیده و مازندران امسال هم همانند سال‌های گذشته با دست خالی از گردشگری زمستانه گذر کرد و خود را به بهار رنگارنگ طبیعت رساند.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
با مصدومیت روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی و عثمان دمبله، بارسا برای ال‌کلاسیکوی پنجشنبه در خط حمله با شرایط دشواری روبرو است.
پس از کشته شدن یک فعال محیط زیستی آمریکا بدست نیروهای پلیس، شهروندان آمریکایی در آتلانتا دست به تظاهرات زدند و این اعتراض خیلی زود با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
مس رفسنجان فقط پنج بازیکن نیمکت‌نشین مقابل نساجی دارد.
تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان تعداد زیادی از نفرات خود را در اختیار ندارد.
علاوه بر 3 بازیکنی که 4 اخطاره هستند، 3 ستاره دیگر استقلال هم قادر به همراهی این تیم در مسابقه با مس نیستند.
قهرمان اسبق کشتی آزاد عقیده دارد ضعف آنالیز حریفان باعث شد خیلی از مدال‌ها در کشتی آزاد از دست ایران برود یا به مدال پایین‌تری تنزل پیدا کند.
محمد حسین محمدیان با شکست مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان به عنوان پنجم وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان رسید.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مصاف با فولاد خوزستان سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
تا پیش از این گفته می‌شد که تیم ملی فوتبال در این تاریخ به مصاف تیم امید می‌رود، اما امروز حمید استیلی اعلام کرد امید‌ها اردویی در شهریورماه ندارند و بازی با تیم امید منتفی است.
تحلیلگر سیاسی معتقد است که آمریکا و غرب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان جایگاه سوخت یا باجه های خودکار نگاه می کنند و تغییر رویکرد ریاض در قبال واشنگتن و چرخش به سمت چین، موقتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ