مس رفسنجان فقط پنج بازیکن نیمکت‌نشین مقابل نساجی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و هست.
بعد از گسترش موج محکومیت‌ها نسبت به اقدام یک فرد پناهنده در کشور سوئد علیه قرآن کریم، سفارت این کشور در قاهره بیانیه ای را در این زمینه صادر کرد.
سبزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، جرائم و محرومیت‌های در نظر گرفته‌‌ شده برای کشف حجاب، بدحجابی، برهنگی و... بازدارنده نیست و به عنوان مثال جریمه یک میلیون تومانی برای برهنگی به هیچ‌وجه بازدارندگی ندارد.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین رای خود را درخصوص محرومیت‌های فوتبالی صادر کرد.
«مرصاد مَلکِشی» معلمی است که هر روز ۳۲ کیلومتری راه تا روستای «کلاته جمی» را با دوچرخه طی می‌کند و هر روز با دبه برای دانش‌آموزانش آب می‌برد؛ جوانی که شغل انبیا را عاشقانه برگزیده است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای طرح «شهید سید روح‌الله عجمیان» در استان به‌منظور رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
فرهیختگان نوشت: شوربختانه باید اعتراف کرد که در سطحی از حکمرانی مواجهه با رسانه همواره به رویکرد‌های حذفی و انفعالی فروکاسته شده و به جز مواردی که موضوع ربطی به رهبری داشته و ایشان هوشمندانه ابتکار عمل را در مدیریت فضا به دست گرفته‌اند، نقطه عزیمت نظام در اغلب موارد حرکت از «پله دوم» و رویکرد «پاسخگویی» بوده است.
ریکاردو ساپینتو بر آخرین تمرین تیمش پیش از ترک تهران به مقصد اهواز نظارت داشت.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای درباره بدحالی دانش آموزان گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه دست درازی و تعدی به شهروندان خود را نخواهد داد.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کشور گفت: هنرمندانی چون مسعود آب‌پرور با مجموعه‌های هوش سیاه و سیروس مقدم با مجموعه‌های پلیسی میکائیل و دیوار و برادران محمودی با سریال پوست شیر، مبتنی بر دلخواستنی‌های مخاطب و البته حفظ ملاحظات سازمانیِ پلیس، دست به ساخت آثار بسیار خوب و به‌یادماندنی زده‌اند.
محرومیت ۶ ماهه بیش از ۲۰۰ معلم معترض از مزایای رتبه‌بندی در شهر‌های سقز، مریوان، دیواندره، و سنندج با دستور اداره کل آموزش‌وپرورش استان کردستان از دیگر مواردی است که مسوولان وزارت آموزش‌وپرورش اجرا کرده‌اند.
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد مسئولیت ثبت و اجرای محرومیت ها بر عهده باشگاه‌ها است.
فرمانده کل سپاه گفت: برخی اقشار جامعه با محرومیت مواجه هستند که بخشی از آن مربوط به سیاست نفرت انگیز و شرم آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها بوجود آوردند
تعداد بسیار زیادی از مراجعان بانکی، آن‌طور که باید از قوانین جدید چک و تغییرات آن اطلاع کافی و مناسبی ندارند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح برخی انتقادات از سوی معلمانی که احکام آن‌ها صادر شده و به جای عبارت «فوق‌العاده ویژه رتبه‌بندی» از عبارت «مزایای رتبه‌بندی» استفاده شده که برخی محرومیت‌ها را به دنبال دارد گفت: آن زمان رتبه‌بندی انجام نشده بود. در حقوق مهرماه به ۱۳ هزار و ۱۲۰ نفر از همکارانی که سوابقشان پایین بوده است، مزایای رتبه یک را پرداخت کرده بودند، ولی بلافاصله از شروع این ماه، نسبت به اظهار نظر و ارزیابی مشمولان اقدام شد.
پس از احصا و شناسایی نیازها و مشکلات قانون پیشین چک، در سال ۱۳۹۷ قانون جدید چک توسط نمایندگان مجلس تدوین و به بانک مرکزی برای اجرا ابلاغ شد که برای مردم سوالات زیادی مطرح کرد.
بانک‌های لبنان از سال ۲۰۱۹ محدودیت‌ها و مقررات سختگیرانه‌ای را بر برداشت ارز وضع کرده‌اند و به این ترتیب، دسترسی میلیون‌ها لبنانی به پس‌انداز‌های بانکی خود محدود شده است. یک زن لبنانی با همراهی فعالان و در حالیکه یک تپانچه اسباب‌بازی در دست داشت، روز چهارشنبه، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، به بانکی در بیروت وارد شد و ۱۳ هزار دلار از حساب پس‌انداز خود برداشت کرد.
زلزله اندیکا به نوعی موجب شد تا کمبودهای این منطقه بیش از پیش دیده شود اما وسعت محرومیت‌های اندیکا و میزان تخریب مدارس ضرورت اقدامات بیشتر را نشان می‌دهد.
زلزله اندیکا به نوعی موجب شد تا کمبودهای این منطقه بیش از پیش دیده شود اما وسعت محرومیت‌های اندیکا و میزان تخریب مدارس ضرورت اقدامات بیشتر را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ