رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز از اجرای طرح تخصصی شدن وکالت در کشور برای اولین بار در خاورمیانه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس مرکز وکلا استان سمنان از راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی وکلای استان خبر داد و گفت: سامانه تلفنی هر روز صبح ها پذیرای تماس مردم است.
جزئیات تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
شایعات شکل گرفته در خصوص اینکه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی به یک شخص وکالت داده، صحت ندارد.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
سمنان- رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه آزمون وکالت قوه قضائیه امسال سوم شهریورماه برگزار می شود، گفت: ۱۰۰ هزار نفر برای حضور در این آزمون ثبت نام کرده اند.
رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه با بیان اینکه کدملی عدد شناسه‌ی هویت فرد است، بیان کرد: به طور مثال ممکن است به تعداد زیادی افرادی به نام «علی حسینی» داشته باشیم، از همین رو نام و نام خانوادگی شناسه یکتای هویتی فرد نیست، اما کدملی شناسه یکتای هویتی فرد است و زمانی‌که شناسه هویت هر فرد مسدود شود، عملا هویت را از او سلب کرده‌ایم.
یزد- مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان یزد با تأکید بر اینکه مالکیت‌ها و خرید املاک باید به‌صورت سند رسمی باشد، گفت: وکالت، مالکیت محسوب نمی شود و مردم از خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.
معاون اول قوه‏‬ قضائیه گفت: وکالت شغل است اما کسب و کار نیست، اظهار کرد: معلمی کار است اما کسب و کار نیست، در قانون شان وکیل در کنار قاضی تعریف شده است.
رییس مرکز وکلا گفت: اعطای پروانه وکالت بدون آزمون در سامانه تعریف شده و طی سه روز آینده با هماهنگی فنی در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شوند.
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
نایب رییس اسکودا از برگزاری آزمون وکالت کانون های وکلا در ۱۳ مردادماه سال آینده خبر داد.
رضا پهلوی درحالی در روز‌های اخیر به رویابافی پیرامون شرایط «گذار از جمهوری‌اسلامی» می‌پردازد که کارزار «من وکالت می‌دهم» بیش‌از هرچیز، از اختلاف‌های ریشه‌ای جریان‌های ضدانقلاب خارج‌نشین پرده برداشت.
الزامی کردن وکالت برای جامعه بسیار ضرورت دارد
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
فصول چهارم، پنجم و ششم از باب اول کتاب هفتم از قسمت هشتم جلد دوم (در اشخاص) قانون مدنی به موضوعات «شرایط صحت نکاح»، «وکالت در نکاح» و «در نکاح منقطع» پرداخته است.
توماج صالحی -خواننده رپ- به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور در زندان به سر می‌برد.
فصل سیزدهم باب سوم (در عقود معینه مختلفه) کتاب دوم (در اسباب تملک) از جلد اول (در اموال) قانون مدنی به موضوع "وکالت" پرداخته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
قتل کارآموز وکالت در هاله ای از ابهام
نتایج آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران ۱۴۰۰ اعلام شد.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳۶ تن از ایشان وخیم است.
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ