بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا یونیون برلین را در خانه خود 3-0 شکست داد تا به صدر جدول برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایپزیش با پیروزی 3-0 مقابل بایرن مونیخ قهرمان سوپرکاپ آلمان شد.
هری کین در 30 دقیقه پایانی سوپرکاپ آلمان به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد تا از شکست این تیم جلوگیری کند.
تاتنهام و بایرن مونیخ در معامله هری کین اختلاف 30 میلیون یورویی دارند.
باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد سادیو مانه را دو برابر مبلغ اولیه بفروشد.
آژاکس پیشنهاد 30 میلیون پوندی آرسنال برای خرید یورین تیمبر را رد کرد و حالا بایرن مونیخ برای جذب این مدافع، وارد رقابت شده است.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
یونیون برلین با پیروزی 3-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، به تعقیب دورتموند و بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه می‌دهد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ معتقد است که این تیم کاملاً شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود بوده است.
الیور کان، مدیر‌ باشگاه بایرن مونیخ، پس از پیروزی 3-0 مقابل یونیون برلین، به این تیم هشدار داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
بایرن مونیخ در خانه خود به مصاف بوخوم رفت و موفق شد این تیم را 3-0 شکست دهد تا در آستانه بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن بردی روحیه‌بخش را تجربه کند.
در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
بارسلونا که پیش از دیدار امشب مقابل بایرن حذفش از چمپیونزلیگ قطعی شده بود، در خانه مقابل باواریایی ها 3-0 شکست خورد.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
بارسلونا شب گذشته در زمین بایرن مونیخ 2-0 مغلوب شد ولی در مقایسه با بازی فصل قبل دو تیم در آلیانز آرنا(پیروزی 3-0 بایرن)، بارسا نمایش بسیار بهتری داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ