رئیس جمهور اوکراین با وزیر خارجه عربستان در کی یف دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
رئیس جمهور اوکراین در هیروشیما با سران کشورهای هند، انگلیس و ایتالیا دیدار کرد.
رئیس جمهور اوکراین با فرستاده ویژه و تازه‌منصوب چین در امور اوراسیا، دیدار و درباره نظرات پکن به منظور حل و فصل دیپلماتیک جنگ اواکراین و روسیه بحث و تبادل نظر کرد.
نخست وزیر انگلیس امروز در لندن با رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
«زلنسکی» برای دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایتالیا وارد رم پایتخت این کشور شد و با رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد.
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اعلام اینکه قصد دارد با همتای روس خود دیدار کند، این اقدام را به سود کشورش و امنیت جهان دانست.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
نخست وزیر ایتالیا قرار است فردا در کی یف با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین دیدار و رایزنی کند.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید اگر شرایط مناسب باشد، برای دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور اوکراین، احتمالا به کی‌یف سفر خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین دیدار با همتایان خود از کشورهای لیتوانی و لهستان را مثبت ارزیابی کرد.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
منابع خبری عربستان از دیدار و گفتگوی مشاور و فرستاده ویژه «ولودیمیر زلنسکی» با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر دادند.
رئیس جمهور ترکیه قصد دارد زمینه دیدار و ملاقات میان روسای جمهور روسیه و اوکراین را فراهم کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که هیچ برنامه ای برای دیدار رئیس جمهور این کشور و همتای اوکراینی او در حاشیه گروه ۲۰ در اندونزی وجود ندارد.
به منظور بررسی توافق صادرات امن غلات و مسئله نیروگاه اتمی زاپروژیا، امروز دبیرکل سازمان ملل با رئیس‌جمهور اوکراین و ترکیه در شهر «لویو» اوکراین دیدار و گفت‌گو کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ