ریکو لویس، پدیده منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنان این تیم از این که نتوانستند برابر بورنموث کلین شیت کنند بسیار ناراحت هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
ریکو لویس، پدیده 18 ساله منچسترسیتی، قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
محققان دانشگاه شیکاگو نخستین شواهد از یک پدیده به نام «ابرشیمی کوانتومی» را ردیابی کرده اند این پدیده از مدت ها قبل پیش بینی شده اما تایید نشده بود.
فصل گذشته محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها، خوش درخشیده و پدیده این تیم لقب بگیرد.
سرخیو آریباس، بازیکن تیم رئال کاستیا، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن و ژابی آلونسو قرار دارد.
ژاوی سیمونز در سودای ترک یک ساله باشگاه فرانسوی قصد عزیمت به آلمان را دارد.
روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
منچستریونایتد به هیچ وجه از رفتارهای برندون ویلیامز، پدیده جوان این تیم، پس از کسب سه‌گانه منچسترسیتی خوشنود نیست.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
جوانان ایران برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حریفی دست و پا گیری دارند و کار سختی مقابل ویتنام خواهند داشت.
آلوارو رودریگز، پدیده جدید رئال مادرید، با تصمیم سختی برای دیدارهای ملی چند ماه آینده روبرو شده است.
ریکو لوییس، ستاره جوان منچسترسیتی، می‌گوید هنوز باورش نشده که عضوی از این تیم است و شاید همه چیز خیلی سریع از دست برود.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: باید توجه کرد که پدیده مهاجرت پزشکان از قدیم وجود داشته است. البته میزان آن نسبت به سایر رشته‌ها و اقشار پایین‌تر است، اما آنچه که برای ما جای نگرانی دارد، دو موضوع است؛ یکی اینکه سرمایه‌های پزشکی، سرمایه‌هایی هستند که غیرقابل جایگزین بوده یا به سختی جایگزین می‌شوند.
از پدیده‌های جدید آموزشی در سال‌های اخیر «نومدرسه»‌هایی هستند که ادعا می‌کنند عمیق‌تر و مفهومی‌تر سعی در آموزش مفاهیم درسی به دانش آموزان دارند «نومدرسه»‌هایی که آن‌ها را با عنوان‌هایی مانند «مدرسه طبیعت» یا «مدرسه خلاقیت» می‌شنویم که گفته می‌شود کلاس‌های درس‌شان هیچ ارتباطی با کلاس‌های سنتی ندارد و ممکن است این سوال را در ذهن والدین ایجاد کند که درون این مدارس چه می‌گذرند؟
ایکر براوو، پدیده سابق بارسلونا، به رئال مادرید پیوست. او که از بارسا به بایر لورکوزن منتقل شده بود با قرارداد قرضی یک ساله راهی رقیب سنتی بلوگرانا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ