رئال مادرید در دیداری جذاب و درگیرانه مقابل اتلتیکو مادرید با تساوی ۱-۱ متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.
تیم فوتبال رئال مادرید با شکست ۲-۱ اوساسونا فاتح رقابت‌های جام حذفی اسپانیا شد و پس از ۹ سال دوباره این جام را به خانه برد.
رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا قهرمان کوپا دل ری 23-2022 شد.
بارسلونا امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس خواهد بود.
رئال مادرید با شکست چلسی و صعود به مرحله نیمه نهایی، صاحب رکوردی دست نیافتنی شد.
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با برتری ۲ بر یک مقابل رئال‌مادرید یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.
بارسلونا در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل ری، رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۱-۰ شکست داد.
تک گل بارسلونا در این دیدار توسط ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید به ثمر رسید که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
رئال مادرید با کسب برتری قاطع برابر الاهلی مصر، به فینال جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کرد.
بارسلونا با پیروزی ۳-۱ مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.
معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می‌کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می‌نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می‌گیرد.
در ال‌کلاسیکوی رفت فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ از سد بارسلونا بگذرد.
در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید در خانه مقابل بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید و به صدر جدول بازگشت.
شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که کریم بنزما در بازگشتش به ترکیب این تیم پنالتی از دست داد، به تساوی مقابل اوساسونا رضایت داد.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی برتری ۱-۴ این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.
شهردار منطقه ۱۱ از جلوگیری از تضییع بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال حقوق عمومی خبر داد و گفت: در راستای تأمین حقوق عامه، با جدیت و حساسیت و هوشمندی مانع از تضییع منافع شهروندان خواهیم شد.
رئال مادرید که تا دقیقه ۸۸ برابر اسپانیول متوقف شده بود، با دو گل دیرهنگام کریم بنزما توانست ۱-۳ پیروز شده و صدرنشین لالیگا شود.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
در چارچوب رقابت‌های لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا با ۴ گل از سد تیم فوتبال رئال سوسیداد گذشت.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بریک مقابل سلتاویگو به پیروزی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ