شاهرود - دورهمی دوستانه‌ای در منطقه فرحزاد شاهرود به نزاع و سپس قتل جوان شاهرودی منجر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- حادثه جرثقیل در یک کارخانه فولادسازی شاهرود جان یک کارگر جوان را گرفت.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
اهواز - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از غرق شدن مرد ۲۰ ساله اهل لالی در رودخانه این شهرستان خبر داد.
اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
شاهرود- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود از وقوع یک فقره تصادف در محور میاندشت در شهرستان میامی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر مصدوم شدند.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
شاهرود- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از مرگ یک کوه نورد و عکاس در بیارجمند شهرستان شاهرود به دلیل سقوط از کوه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که چند روز قبل در یک مهمانی در فرحزاد شاهرود جوانی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود، گفت: یک مرد ۶۰ ساله شاهرودی حین انجام عملیات ساختمانی دچار حادثه شد و فوت کرد.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: یک جوان اهل روستای ابر در بخش بسطام شهرستان شاهرود در استخر کشاورزی، جان خود را از دست داد.
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای «محسن منصوری» استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
محمد سلطانی‌مهر بازیکن جوان و آینده دار ذوب آهن یک فصل دیگر در جمع گاندوها می ماند.
ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد در حالی که محمود‌رضا جعفرآقایی ۳۳ ساله وکیل دادگستری با همسر و پسر ۵ ساله‌اش مقابل منزلش در شاهرود ایستاده بود از سوی فردی ناشناس با شلیک گلوله مجروح شد و وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۴ ساعت در بیمارستان جان باخت.
شاهرود- یک وکیل ۳۳ ساله شاهرودی مورد سو ءقصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد این موضوع توسط دادستان شاهرود تائید و حتی اعلام شده یک مظنون در این زمینه دستگیر شده است.
شاهرود- مدیرکل محیط زیست استان سمنان ضمن تأیید خبر جان باختن توله یوز یک ساله توران شاهرود در محدوده میامی-عباس آباد، گفت: پایش این محدوده با تعداد بیشتر و محدوده وسیع‌تر انجام خواهد شد.
رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ