اهواز - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از غرق شدن مرد ۲۰ ساله اهل لالی در رودخانه این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
دو نفر اهل میرآباد که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از سقوط یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه محله فخب این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جان خود را از دست داد.
اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.
در پی واژگونی یک قایق روز یکشنبه در رودخانه نیجر در کشور گینه، هفت دختر دانش آموز جوان غرق شدند، در حالی که تلفات ممکن است سنگین تر باشد.
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دام‌های خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته، ولی متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب وی را با خود می‌برد.
به گفته سجاد اسماعیل زاده رییس جمعیت هلال احمر ماکو، پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد بی جان این نوجوان از محل صخره‌ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح گردید.
شاهرود - دورهمی دوستانه‌ای در منطقه فرحزاد شاهرود به نزاع و سپس قتل جوان شاهرودی منجر شد.
خسروی با بیان اینکه گرگر روستای سرتنگ برزه حامل یک خانواده پنج نفره از اهالی این روستا بوده‌است، افزود: پدر، مادر و پسر این خانواده بر اثر پرتاب این وسیله به داخل آب رودخانه سرتنگ برزه سقوط کرده‌اند.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای «محسن منصوری» استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
زیست‌شناسی اسپانیایی که یک موجود آب شیرین را در رودخانه اورینوکو کشف کرد فکر می‌کند که اطلاعات زیادی برای ارائه به ما در اختیار دارد.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
بهبهان- مسئول واحد آتش نشانی بهبهان از غرق شدن یک جوان در رودخانه تفرجگاه خارستان در این شهرستان خبر داد.
محمد سلطانی‌مهر بازیکن جوان و آینده دار ذوب آهن یک فصل دیگر در جمع گاندوها می ماند.
رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ