سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ژیل ویسنته به حمایت از مهاجم ایرانی خود پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او اگرچه در استقلال گل های زیادی به ثمر نرساند اما گل های حساس او آنقدر نجات بخش بود که نمی توان تاثیر او را در موفقیت استقلال فرهاد مجیدی نادیده گرفت.
آنقدر زمان حضور کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی در فوتبال قطر طولانی شده که بعید نیست او در این کشور از فوتبال خداحافظی کند.
سرخیو بوسکتس آنقدر بازیکن بزرگی بود که سال‌ها پست هافبک دفاعی بارسا را قبضه کرده بود. با درخشش او بسیاری از استعدادهای لاماسیا که شبیه به او بازی می کردند، پشت خط ماندند.
رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد: «روسیه برای مدت طولانی از تبلیغات (پروپاگاندا) استفاده می‌کرد تا ضعف خود و حماقت دولت خود را بپوشاند و اکنون آنقدر هرج و مرج وجود دارد که هیچ دروغی نمی‌تواند آن را پنهان کند. مخاطب همه این‌ها یک نفر است؛ کسی که بار‌ها و بار‌ها از (تکرار اتفاقات) سال ۱۹۱۷ می‌ترسد اگرچه او نمی‌تواند نتیجه‌ای جز این داشته باشد».
پیشنهاد الاتحاد عربستان برای کریم بنزما آنقدر وسوسه‌انگیز است که به نظر می‌رسد به همین دلیل او از رئال‌مادرید جدا شد.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
تا به خودم آمدم دیدم قربانی هوسرانی شده‌ام و گوهر پاکدامنی‌ام را از دست داده‌ام، داد زدم و شروع به زدن او کردم که گفت نترس من باهات ازدواج می‌کنم، آتشی در درونم شعله می‌زد و دنیا در مقابل چشمانم تار شده بود؛ گریه می‌کردم خودم را می‌زدم حالم آنقدر بد شد که به ناچار پس از مدتی دانشگاه را رها کردم هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند که قصه چیست؟!
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
در ابتدای جلسه پسر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من و برادرم برای ۲ متهم حکم قصاص می‌خواهیم. پدرمان به طرز فجیعی کشته شده است. او آنقدر پشت فرمان ماشین مقاومت کرده که بر اثر فشار، فرمان پراید کج شده بود. پدرمان بی‌رحمانه کشته شده و ما از قصاص گذشت نمی‌کنیم.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن به کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، به شدت علاقه‌مند شده و حاضر است برای خرید او 180 میلیون یورو بپردازد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به مشکل گلزنی مهاجم ایرانی خود، از مهدی طارمی سفت و سخت دفاع کرد و گفت: او آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است.
میرسلاو بلاژویچ آنقدر برای فوتبال ایران چهره جذابی داشت که حالا به بهانه درگذشت او فوتبال دوستان ایرانی خاطراتش را از گنجه خارج کنند و به احترامش گرد و خاک آن ها را پاک کنند و مروری به آن داشته باشند.
سردار حسن کرمی گفت: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بار‌ها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحد‌های کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.
حضور سیاوش یزدانی در لیگ برتر آنقدر طولانی و مستمر شده که شاید کسی درست خاطرش نباشد که او در لیگ‌های پایین‌تر چه بازی‌هایی کرده است.
آن شب مشروب خوردم و حال طبیعی نداشتم در یک لحظه تصمیم گرفتم با چاقو او را بزنم، اما وقتی چاقو به او خورد، شروع به جیغ و فریاد کرد و من از ترس اینکه کسی متوجه بشود دستمالی را برداشتم و گلویش را آنقدر فشار دادم تا خفه شد. پس از آن چند النگویی که در دستش بود را بریدم و زنجیر و سکه‌های طلا و تلفن همراهش را برداشتم و بسرعت از خانه‌اش خارج شدم.
متهم به جایگاه رفت و گفت: مقتول از برادر به من نزدیک‌تر بود. شب حادثه در خانه تنها بودم به همین خاطر به او زنگ زدم و خواستم به خانه‌ام بیاید. اما آن شب آنقدر مشروب خوردم که از حالت طبیعی خارج شدم. هنوز هم به خاطر ندارم که سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم فقط وقتی به خودم آمدم دیدم او را با چاقو زده‌ام.
آمنه تعریف می‌کند چهارسال است که هیچ جراحی روی او انجام نشده است و برای یک بیمار دچار سوختگی، چهارسال زمان زیادی است و دست‌ها، صورت و مو‌های سرش به جراحی نیاز دارند: «مدت زیادی منتظر ماندم که پزشکم از خارج برگردد. حالا که برگشته و می‌گویم برایم تیشو بگذار، می‌گوید سطح سوختگی صورت تو آنقدر زیاد است که اصلا نمی‌شود از تیشو استفاده کرد. اگر بانک پوست داشتیم، می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.»
ماه‌های گرم سال که فرا می‌رسید، علاقه ناصرالدین‌شاه به شکار هم گل می‌کرد. برخی می‌گویند هر وقت شاه قاجار خلقش تنگ می‌شد، باید او را به شکار می‌بردند تا شاید چادرزنی در روستای خوش آب و هوای دوشان تپه و شکار آهو، گوزن و خرگوش وحشی دلش را شاد کند. نقل است که ناصرالدین‌شاه به همین دلیل به روستای دوشان تپه علاقه بسیار داشت؛ آنقدر که شکار در تپه‌های این روستا و دعوت و پذیرایی از مهمان‌های خارجی در این منطقه او را بسیار سرخوش می‌کرد. نام دوشان‌تپه هم نشان از وفور خرگوش در محدوده این روستا دارد.
متهم گفت: من عاشق کار کردن بودم و پس از مدتی با سختی توانستم مغازه‌ای اجاره کنم و به کار فروش لباس مشغول بودم، اما شهرام مدام ساز مخالف می‌زد و می‌گفت که نباید کار کنم. بعضی اوقات او آنقدر عصبی‌ام می‌کرد که می‌خواستم دیگر زنده نباشد به همین خاطر چندبار تصمیم گرفتم او را از سر راهم بردارم.
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
مهاجم فجرسپاسی شیراز می‌گوید هدف او آقای گلی لیگ یک خواهد بود.
رئیسی در جشنواره شهید رجایی گفت: نظام اداری کشور باید آنقدر سالم باشد که هر شهروند با هرزبانی از هر نقطه کشور وارد نظام اداری کشور شد، پاسخگوی او باشند.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ