سرمربی شمس‌آذر قزوین اعلام کرد با وجود دریافت چند پیشنهاد اما دوست دارد با تیم خودش در لیگ برتر حضور پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی در حالی کار خود را به عنوان سرمربی تیم امید آغاز کرد که در اولین گام موفق شد شاگردانش را در مسیر بسته نگه داشتن دروازه هدایت کند.
فدراسیون بوکس مسئولیت هدایت تیم بوکس امید کشورمان را به علیرضا استکی سپرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تایید گزینه بودن افشین قطبی برای هدایت تیم امید، گفت: پیش قرارداد دستیار خارجی ارسال شده است.
پیش از این محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و مهدی تارتار گزینه‌های هدایت تیم ملی امید ایران بودند که هیچکدام با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق نرسیدند. یکی از اختلافات بودجه و پیشنهاد مالی به مربیان بود که به نظر می‌رسد عنایتی با آن کنار آمده است.
سرمربی موفق فوتبال ایران در لیگ دسته اول هم به جمع گزینه‌های هدایت تیم امید اضافه شده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
دو گزینه اصلی قبول هدایت تیم فوتبال امید روز پنجشنبه در کرج مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.
سرمربی مس رفسنجان طی جلسه‌ای که با روسای کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال داشت، انصراف خود از سرمربیگری تیم امید ایران را اعلام کرد.
مهدی تارتار بی‌توجه به شایعات سرمربیگری در تیم امید، تمرینات ذوب‌آهن را هدایت می‌کند.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیشنهاد جالبی به فدراسیون فوتبال داده است. اینکه دستیار خارجی اش هدایت تیم امید را برعهده بگیرد تا بین کادر فنی تیم ملی و تیم امید هماهنگی های لازم وجود داشته باشد. نکته ای که فدراسیون فوتبال هم روی آن تاکید دارد.
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
سرپرست تیم فوتبال امید اعلام کرد سرمربی این تیم از بین یک گزینه داخلی و یک گزینه خارجی تا آخر این ماه انتخاب خواهد شد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
شش گزینه ایرانی هدایت تیم ملی امید
با عدم تمایل مجتبی حسینی برای هدایت تیم امید حالا محرم نویدکیا مربی پیشین تیم سپاهان تبدیل به گزینه اصلی کمیته جوانان و فنی شده است.
سرمربی سابق هوادار جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید ایران است.
سرمربی سابق هوادار جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید ایران است.
مهدی مهدوی‌کیا که پیش از این هدایت تیم ملی امید را بر عهده داشت با انتشار یک استوری اعلام کرد در حال حاضر ارتباطی با فوتبال ایران ندارد
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دراگان اسکوچیچ سرمربیگری تیم امید را پیشنهاد دادم که او قبول نکرد.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است که ارائه پیشنهاد هدایت تیم ملی امید به اسکوچیچ، شخصیت او را خرد کرده است.
از بین نفراتی که نه ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی فرنگی هستند و نه شانس حضور در تیم امید را دارند، یک تیم با هدایت حمید باوفا راهی مسکو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ