بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدور رایی از شعبه اول دیوان عالی کشور درمورد نقض حکم محکومیت یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی قابل توجه است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش انبار مولوی کاملاً خاموش شده است و کماکان لکه گیری ادامه دارد.
اختصاص حجم بالایی از تسهیلات به بخش صنعت شاید موضوع خوبی به نظر برسد اما توجه به این نکته که در امور جاری نظیر سرمایه در گردش و پرداخت تعهدات و بدهی‌ها هزینه می‌شوند مسئله‌ای قابل توجه است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۹ درصد تصادفات فوتی پایتخت به عدم توجه به جلو مربوط می‌شود همچنین متخلفین حادثه ساز در تصادفات ۲۰ تا ۳۰ ساله هستند.
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم توجه متولیان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب گفت: متاسفانه این مطالبه بر حق مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه خستگی در رانندگی، زمان و مکان نمی‌شناسد، گفت: حدود نیمی از علل تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رانندگان است.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
محققان به کودکان ۱۲ تا ۴۸ ماهه تصاویر متحرک را نشان دادند و سپس از ردیابی چشم برای ارزیابی توجه آن‌ها استفاده کردند. برخی از کودکان نوپا که بیشتر به صحنه‌های بدون افراد توجه می‌کردند تا اینکه به کسی توجه کنند که عبارات با زبان بچگانه را که ممکن است مادر استفاده کند، بگوید، بعداً مبتلا به اوتیسم با دقت و درستی ۹۴ درصد تشخیص داده شدند.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فرصتی برای برپایی اردو وجود ندارد، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نخواهند داشت.
دبیر کمیته هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت با توجه به میزان پذیرش و استقبال مردم گام‌های بعدی را در مورد اجرای طرح کالابرگ بر می‌دارد.
فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز ۴۲۰ تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.
اسکناس‌های داخل دستگاه‌های خودپرداز، به منابع غیرسودآور یا حتی زیان‌آور معروف هستند. یعنی این اسکانس‌ها هرچقدر در آنجا بماند برای بانک‌ها نه تنها سودآوری ندارند بلکه زیان‌آور هم هستند؛ لذا بانک‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به اینکه قیمت تمام شده اسکناس بالا است، منابع خود را صرف تسهیلات یا سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند سود ببرند
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت در دم سه نفر طی سه حادثه مختلف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: علت وقوع این حوادث، عدم توجه کافی به جلو راننده اعلام شده است.
در شرایطی که وضعیت آلودگی هوا در تهران از مرز خطر هم عبور کرده بازیکنان استقلال در فضای باز تمرین کردند.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
معاون فناوری وزیر علوم گفت: عدم توجه به مالکیت فکری از عمده ترین مشکلات حوزه فناوری است که اگر در این بخش به صورت ویژه وارد نشویم در سال های آینده در حوزه دانش بنیان هم به مشکل برمی‌خوریم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
اقدامات منفی مورد بررسی در این مطالعه شامل شکستن عهد و عدم عمل به قول از سوی همسر، نشان دادن عصبانیت یا بی‌صبری یا انتقاد از شریک زندگی بود.
معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.
با توجه به اینکه طی سه سال گذشته از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غفلت شده، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به چرایی وضعیت موجود پرداخته است.
مربی دروازه‌بان‌های پیکان هم به خاطر مطالباتش باشگاه ذوب‌آهن را در تعیین وضعیت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ