سرباز اوکراینی روی بمب قبل از انداختن آن بر روی مواضع روسیه نوشت: برای اوکراین. این فیلم نشان می‌دهد که نظامی ارتش اوکراین روی یک بمب قبل از اینکه آن را به یک پهپاد متصل کند و سپس آن را روی یک هدف روسی می‌اندازد این عبارت را نوشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
آماده‌سازی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برای یک تمرین تاکتیکی ۹۲ فروند هواپیمای جنگنده‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدایان حریم ولایت آماده شد.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
این بمب افکن آمریکایی که بی-۲ اسپیریت نام دارد، با سرعتی معادل ۱,۰۱۰ کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند. منبع: چندثانیه
بمبی با وسعت انفجار بالا که توسط جنگنده های روسی به شهر ادلب سوریه اصابت کرد، ساکنین را ترساند. قابل ذکر است که تروریست‌های داعشی در این منطقه ساکن هستند.
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
انفجار در یک کافه در سن‌پترزبوگ باعث کشته‌شدن ولادلن تاتارسکی، وبلاگ‌نویس روس حوزه جنگ شد که در این کافه در حال برگزاری برنامه‌ای بود.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه دو بمب افکن بی-۵۲ آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری و از نزدیک شدن آن‌ها به حریم هوایی روسیه جلوگیری کرد.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
ویدیو واقعیت مجازی منتشر شده در یوتیوب، انفجار یک بمب اتم را نشان می دهد.
این گرانقیمت‌ترین پرنده دنیاست برای ساخت این بمب افکن بی ۲ تمام پشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها شناخته شده و ناشناخته بکار رفته است. چنان این پرنده پیشرفته است که بعضی اعتقاد دارند تکنولوژی ساخت این پرنده از موجودات فرا زمینی کپی برداری شده است.
مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران گفت: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشور‌های عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم.
نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن رادارگریز هسته‌ای جدید خود رونمایی کرد که به تدریج جایگزین هواپیما‌هایی خواهد شد که برای اولین بار در جنگ سرد پرواز کردند.
بر اثر انفجار بمب در یک مدرسه قرآنی در شهر ایبک در شمال افغانستان ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم ۱۰۰ نفر کشته شدند.
هواپیما‌های بدون سرنشین، بمب‌ها را از بالای سنگر‌های روسیه پرتاب می‌کنند، در حالی که بمب‌ها و نارنجک‌ها روی اهدافشان می‌افتند.
هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی یک بمب را بر روی سرباز روس پرتاب کرد و بمب درست به هدف اصابت کرد.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که لحظه پرتاب مهمات از یک پهپاد ارتش اوکراین و اصابت آن به سرباز ارتش روسیه را نشان می‌دهد. گفته شده سرباز روس در این عملیات پای خود را از دست داده است.
بر خلاف بقیه مدل‌های موشک Hellfire مدل Rx۹ کلاهک انفجاری حمل نمی‌کند. بلکه شش تیغه چرخان دارد که هنگام برخورد با هدف ظاهر می‌شوند. کیچن می‌گوید: «یکی از کاربرد‌های این تیغه‌ها گشودن وسایل نقلیه و یا سایر موانع برای رسیدن به هدف بدون استفاده از کلاهک انفجاریست.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ