روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار لیست خرید جواد نکونام علی خطیر را مورد انتقاد قرارداد و از عملکرد خود دفاع کرد.
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
یکی از دشوارترین قرعه های ممکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پرسپولیس است.
هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.
ادین ژکو با انتشار تصویری از دوران حضورش در اینتر و سیتی، از تقابل با تیم سابقش صحبت کرد.
وضعیت صداوسیما چنان شده است که طرفداران ساختار حتی حاضر نیستند برخی از تولیدات فرهنگی خود را در این رسانه تبلیغ کنند، چه رسد به اینکه بخواهند موضوعی، چون حجاب را دستمایه تولیدات فرهنگی قابل انتشار در این رسانه بدانند. به تعبیر دیگر به علل گوناگون اعتبار این رسانه از میان رفته است و در بحرانی بزرگ غرق شده است.
طبق قرعه اعلامی سازمان لیگ پرسپولیس در دیدار بعدی خود باید برابر برنده تقابل گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان قرار گیرد.
نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
یکی از جذابیت‌های دو هفته پایانی نیم فصل اول، تقابل تیم‌های پایین جدولی با یکدیگر است.
اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر، صحنه تقابل زیبای لیونل مسی و لوکا مودریچ خواهد بود.
ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
استقلال و فولاد در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که همه در انتظار تقابل وریا با تیم سابقش هستند.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.
هفته هفتم بوندس‌لیگا یک دیدار بسیار حساس در خود جای داده است؛ جایی که باید دورتموند و شالکه مقابل هم قرار بگیرند.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات 24 ساعت اخیر فوتبال ایران در تقابل با صداوسیما واکنش نشان داد.
۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور ۷۲ درصد از سهامداران برگزار گردید. گزارش نبض بورس بورس از این مجمع را بخوانید.
اما همان گونه که تعامل و همفکری بین قوا امری منطقی بوده، استقلال و قوا هم قاعده و اصل لازم الاجرایی بوده و در این میان، نباید انتظار داشت که این همراهی و همفکری، رنگی از تبعیت محض به خود گرفته و صد در صد قوا را مسلوب الاختیار نمود و اگر مجلس یا نمایندگان مجلس در صدد سوال و استیضاح از وزیر یا مقام دولتی برآمدند، آن را نشانه تقابل این دو نهاد دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ