بازی تراکتور - پرسپولیس در حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس گفت: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند، اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستا‌ها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: ایام محرم فرصت خوبی برای روشن‌گری درباره حجاب و عفاف است و باید از این فرصت به خوبی بهره ببریم.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون توصیه کرد با فراهم کردن شرایط در کاروان ها به زائران کمک کنند تا در ایام تشریق اعمال خود را به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل انجام دهند.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نسبت به رفتارهای خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد صدا و سیما در ایام اخیر حاکی از آن است که نیازمند یک مشورت پذیری بوده تا در مسیر درست قرار گیرد.
نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.
فولاد برای تعطیلات به قطر نرفته و شاگردان نکونام امیدوارند تا یک صعود تاریخی را جشن بگیرند.
رودریگو گوئس، ستاره رئال مادرید، از این که نقش مهمی در پیروزی رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید ایفا کرده ابراز خوشحالی کرد.
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه نیازمند بازنگری در چرایی حوادث تلخ ایام اخیر هستیم، گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی در خصوص جایگاه زنان بسیار مترقی است.
به گفته دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، تمام فعالیت‌های رسمی در مورد «بولینگ روی چمن» که رشته‌ای نوپاست آغاز شده اما این رشته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نماینده‌ای ندارد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
خضریان درباره این‌که مجلس در بحث اعتراضات مردمی چه باید می‌کرد و چرا کم کاری کرد، گفت: کم کاری نبوده بلکه برای تغییر یک نظام ۲۵۰۰ ساله زمان لازم است.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
او از زمانی که مصدق نماینده مجلس بود، طرفدار اندیشه‌های سیاسی‌اش بود و او را از معدود افرادی می‌دانست که می‌توانند رسالت خود را برای حفظ کشور ایفا کنند. محمد مصدق بعد از نخست وزیر شدن، فاطمی را به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: مسائل باقیمانده مرتبط با سوابق برنامه هسته‌ ای ایران می‌ تواند به سرعت از طریق گفتگوی سازنده حل شود.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از همشهری‌های ما توسط عربستان در ایام حج بازداشت شده و علیرغم تلاش‌ها هنوز آزاد نشده است. آزادی او پیگیری شود.
نماینده آمریکا در امور یمن، به منظور رایزنی درباره آتش این کشور به کشورهای عمان، عربستان و امارات سفر می کند.
آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌‌اید. ایام نمایندگی مستدام!
انتخاب ارزشمند جنابعالی به عنوان عضو هیات داوری جشنواره جهانی و معتبر برلین ۲۰۲۱ را تبریک گفته و یقین داریم نماینده ای شایسته‌ برای سینمای ایران در این رویداد بزرگ هنری خواهید بود.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ