فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت:رصد مداوم تحولات و تهدیدات نوپدید و تبیین تاکتیک‌های مقابله با آن از جمله اقدامات علمی دانشگاه دافوس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
معاون برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور در امور زنان جزئیات اطلس جامع زنان و خانواده را تشریح کرد.
برای نخستین بار محققان فلزاتی را رصد کرده اند که بدون دخالت انسانی می توانند دمای خود را افزایش دهند.
امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه بود و عمده این ورود پول حقیقی نیز به یک نماد از این گروه تعلق گرفت. سنگین‌ترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نیمه ابتدایی بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود و با بازگشایی نماد وآیند رقم عجیبی از ورود پول حقیقی به این سهم مشاهده شد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ میزان خروج پول حقیقی به ۸ میلیارد تومان رسید و شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو سبزپوش بودند. بیشترین ورود پول به کدام گروه و نماد‌ها بود؟
در نیمه ابتدای بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ شاخص‌ها سبزپوش بودند و میزان ورود پول حقیقی به بازار ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به نماد کتوسعه بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رصد اطلاعات مردم در پیامرسان‌ها صحت ندارد.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
در نیمه ابتدایی بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ شاخص کل منفی و شاخص کل هموزن مثبت بود. این ارقام بیانگر چرخش سهامداران به سمت سهام کوچک و متوسط می‌باشد. در این مطلب قصد داریم ببینیم پول حقیقی‌ها بیشتر به کدام گروه و نماد‌ها وارد شد؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما باید آینده‌ عرصه‌های دفاعی و امنیتی و تحولات فناورانه به ویژه در جنگ‌های ترکیبی را رصد و واکاوی کنیم.
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که طی ساعات گذشته هم چند هواپیما و کشتی را در اطراف این جزیره رصد کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.
سخنگوی صنعت برق گفت: با نصب کنتورهای هوشمند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، میزان مصرف برقشان رصد می‌شود و هیچ افزایش مصرفی از نظر همکاران ما در شرکت های توزیع دور نخواهد ماند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: رصد مستمر وضعیت استان‌های دارای تنش آبی شدید ضروری است.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که طی ساعات گذشته چندین هواپیمای و کشتی جنگی چین را در رصد کرده است.
هادی خانیکی نوشت: نشانه‌های سلامت و بیماری جامعه را باید به موقع دید و مدام رصد کرد. آژیر‌های سرطان وطن می‌توانند و باید راه را برای درمان جدی علائم و عوامل بقا یا بازگشت بیماری باز کنند.
پژوهشگران با استفاده از نانوسیم طلا، حسگر لایه‌نازکی ساختند که روی پوست گردن قرار گرفته و فعالیت‌هایی نظیر ضربان قلب، تنفس و حتی صحبت کردن کاربر را رصد می‌کند.
مدیرعامل مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار از طریق اتاق‌های پایش تصویری رصد می‌شوند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: طرح «رصد ۲» از هفته گذشته با بازدید از پروژه‌های بزرگراهی آغاز شده و از این پس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرزهای هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.
اگر فردی در معرض نارسایی قلبی باشد، باید علائم حیاتی وی به طور مداوم بررسی شود. در همین راستا یک گجت پوشیدنی جدید به شکل یک کمربند الکترونیکی ابداع شده که دقیقاً همین کار را انجام می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ