وزارت دفاع تایوان مدعی شد که طی ساعات گذشته هم چند هواپیما و کشتی را در اطراف این جزیره رصد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز مطالبی همچون نرخ دلار بالا رفت، اخبار مهم بورس فردا ۹ مردادماه | فعالیت بورس کالا متوقف شد؟، تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل؟، اولین نشست خبری عرضه اولیه بمولد، رصد جریان پول‌های حقیقی ۸ مرداد ۱۴۰۲ | گروه کوچک بازار بیشترین ورود پول حقیقی را داشت!، برای فرزندان خود چه سهامی را بخریم؟، قیمت خودرو امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور در امور زنان جزئیات اطلس جامع زنان و خانواده را تشریح کرد.
برای نخستین بار محققان فلزاتی را رصد کرده اند که بدون دخالت انسانی می توانند دمای خود را افزایش دهند.
امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه بود و عمده این ورود پول حقیقی نیز به یک نماد از این گروه تعلق گرفت. سنگین‌ترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که طی ساعات گذشته چندین هواپیمای و کشتی جنگی چین را در رصد کرده است.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
سخنگوی ارتش چین از افزایش سطح آماده‌باش این نیروها درپی رصد یک فروند هواپیمای نظامی آمریکایی بر فراز تنگه تایوان خبر داد.
هواپیمای آمریکایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد و با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری شد.
به‌تازگی، پلیس به یک خانم که هر روز با هواپیما از اصفهان به تهران سفر می‌کرد و برمی‌گشت، مشکوک شد. پلیس بعد از رصد و پیگیری، به اطلاعات عجیبی درباره او دست یافت.
مصر در حال اجرای پروژه‌ مشترک با کره جنوبی برای تولید هواپیمای نظامی آموزشی T-۵۰ و ارتقای آن به جنگنده بمب‌افکن است.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
ناسا همراه موشک فالکون ۹ متعلق به اسپیس ایکس نخستین ماهواره برای رصد آب های سطحی سراسر زمین به فضا ارسال کرده است.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت ۱۳:۴۱ تا ۱۶:۹ دقیقه روی می‌دهد.
وزارت دفاع تایوان از رصد ۲۱ هواپیما و ۵ کشتی نظامی چین در اطراف تایوان خبر داد.
وزارت دفاع تایوان بار دیگر مدعی حضور نیروهای نظامی چین در اطراف این جزیره شد..
سرویس داون دتکتور که قطعی و اختلال سرویس‌ها و وب سایت‌ها را رصد می‌کند، از حدود ساعت ۹ بعدازظهر دوشنبه به وقت نیویورک، گزارش کاربران درباره مشکل دسترسی به موتور جست و جوی گوگل را دریافت کرد و این گزارش‌ها یک ساعت بعد به بیش از ۴۰ هزار مورد رسید.
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ