مشهد ـ دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی به نزدیک ۱۰۰ درصد کسانی که بدهکار بانکی بوده‌اند انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
دونالد ترامپ در برابر اتهامات طرح شده در سومین پرونده علیه او طی چهار ماه، با حضور در دادگاهی در شهر واشنگتن اعلام بی‌گناهی کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که فیفا پایان زمان دریافت لوایح را اعلام کرده است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه ادامه داد: متهمین آمریکایی حدود ۹۷ تن هستند که دستگاه قضایی باید برای همه آنها، تحقیقات کاملی را با کمک ضابطین قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انجام می‌داد و مستندات ضمیمه پرونده می‌شد؛ از این تعداد برای ۷۳ تن قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست و برای ۲۴ تن دیگر هم قرار منع تعقیب صادر شد.
رئیس قوه قضائیه دستور داد تا با دقت و سرعت همه زوایای سوء‌قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
معاون اول رئیس دولت اظهارامیدواری کرد که مشکلات استقلال برای پرونده استراماچونی حل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه حکم نهایی پرونده هواپیمایی اوکراینی به زودی صادر خواهد شد، گفت: سقوط هواپیمای اوکراینی دل همه را به درد آورد
تنها راه کشف حقیقت، مجاز بودن خبرنگاران برا ی حضور در مدارس دچار مشکل و گفتگوی آزاد با همه افراد است.
همه باشگاه‌های لالیگا، به جز دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، با انشتار بیانیه‌ای به پرونده موسوم به بارساگیت واکنش نشان دادند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ارتباط با آخرین وضعیت متهمان این پرونده اظهار کرد: اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است. ۴ تن از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و ۳ تن دیگر هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.
مدیرعامل استقلال گفت که سانتاکلارا از آبی ها شکایت کرده و پرونده محبی به فیفا خواهد رفت.
در میان این همه روایت متناقض مشخص نیست چرا هیچ مقام‌مسوولی به صورت شفاف به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد: آیا اسرا دانش آموز بوده یا نه؟؛ آیا در مدرسه شاهد اردبیل به دلیل اعتراضاتشان برخوردی با دانش آموزان صورت گرفته یا نه؟؛ مرگ اسرا پناهی به دلیل خودکشی بوده یا حمله قلبی؟
توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.
اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت:پزشکی قانونی کشور با دقت، به صورت همه جانبه، علمی و فنی پرونده فوت خانم امینی را بررسی و نتیجه را به صورت شفاف در اختیار مردم گذاشته است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.
در این مدت سه پرونده برای من تشکیل شده است که همه آن‌ها فوتبالی است و من خودم مایل هستم در مورد آن صحبت کنم.
رئیس دستگاه قضا گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکنون برای قوه قضائیه ارسال نشده است. همه جوانب قضیه دقیق و سریع مورد رسیدگی قرار بگیرد.
وزیر خارجه سابق لبنان با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، فریبکار و در پرونده ترسیم مرزها به دنبال اتلاف وقت است، تأکید کرد با وجود حمایت های همیشگی آمریکا از این رژیم، حل مشکلات دشوار است.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه ۲ هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: همه ما با توجه به وظیفه خاص خود در معرض اتهام هستیم، در تماس‎های تلفنی و پیامک ها، مراجعه کننده ها، دلال ها، واسطه ها و نحوه رفتار طرفین هوشیار باشید؛ گاهی ممکن است برخی بخواهند قضات ما را بدنام کنند در این زمینه بسیار مراقبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ