سیدهادی موسوی گفت: سامانه مبادلات ارزی می‌تواند در کوتاه‌مدت از التهاب بازار ارز بکاهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیاست گذار برای تعادل‌بخشی به بازارها نیازمند اطلاعات دقیق از روند معاملات کالاهاست که این آمار از بورس کالا بدست خواهد آمد.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
همانطور که در پیش بینی هفتگی گفته شد بیشتر شاهد تعادل در بازار همراه با نوسانات بالا و پایین در روزهای مختلف بازار خواهیم بود.
با تعادل در بازار سرمایه تعداد نمادهای مثبت از نمادهای منفی پیشی گرفته است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازار گوشت مرغ در مسیر تعادل در حرکت است.
کارشناس بازار سرمایه از احتمال تعادل و مثبت شدن بیشتر نمادهای بازار در روز سه شنبه سخن گفت.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم شورای رقابت و وزارت صمت در حمایت از تولید را بر تعادل قیمت خودرو در بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
کارشناس امور بانکی گفت: تلاش‌های زیادی در سطح منطقه جهت وارد کردن منابع ارزی به چرخه کشور صورت گرفته است که این مساله نیز با تقویت عرضه می‌تواند بازار را به سمت تعادل پیش ببرد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: امسال حقوق ورودی گمرک برای سموم کم خطر یک درصد، متوسط صفر و پرخطر 5 درصد شد. این درحالی است که تعرفه باید افزایش پیدا کند تا تعادل در داخل برقرار باشد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: مصوبه تغییرات نرخ سود می‌تواند کمک به بازگشت تعادل در صورت‌های مالی بانک‌ها کند.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
علی فراقی گفت: طبق بررسی بازار رفته رفته پا به مسیر نزدیک شدن به تعادل گذاشت و بیشتر نمادها نسبت به معاملات شنبه و اوایل تایم معاملاتی یکشنبه در وضعیت بهتری قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
معاونین وزارت صمت در جلسه ای با مدیران ارشد بورس به ۶ توافق برای تعادل در بازار خودرو دست یافتند.
صالح آبادی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه در بازار نیما هیچگونه مشکلی در عرضه ارز وجود ندارد گفت: همانطور که در اطلاع رسانی ها نیز تاکید می شود تعادل خوبی بین میزان عرضه با میزان تقاضا وجود دارد و مشکلی در بازار نیما نداریم.
با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی یک‌هفته آینده با به تعادل رسیدن بازار عوارض صادراتی اصلاح می‌شود.
رئیس کل بانک مرکزی از تداوم سیاستهای بانک مرکزی برای تعادل بخشی به بازار ارز خبر داد و گفت: خوشبختانه صادرکنندگان عرضه‌های خوبی دارند که تداوم خواهد داشت.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ