ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری می‌گوید برای تیمش دشوار بود که سه بار به بازی برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۵ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۵ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازی برابر لیونل مسی همیشه برای این تیم آسان بوده است.
مهاجم مس کرمان می گوید اگر تساوی‌های نیم فصل اول نبود الان جز مدعیان بودند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
روی ماتا مربی استقلال پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت هر بازی برای ما از این به بعد خیلی سخت خواهد بود.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
به عقیده سرمربی یونایتد، درخشش بازیکنان جایگزین در بازی با چارلتون، نشانگر کیفیت بالای تیم اوست.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد بازی برابر لهستان چندان آسان نبوده است.
آلن شیرر در گفتگو با کریس بیون در دوحه گفت: پیروزی 6-2 روز دوشنبه دقیقاً همان نتیجه ای بود که ما به آن نیاز داشتیم و این همان شیوه بازی بود که ما دوست داشتیم همیشه از انگلیس ببینیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم؛ بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم‌تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
احتمالا همه ما منتظر 27 روز دیگر هستیم- بعد از بازی ایران و انگلیس، که محکم تر از همیشه همدیگر را در آغوش بگیریم.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ