باشگاه فولاد تکلیف نیمکت این تیم برای دیدار با الهلال را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
امین حزباوی مدافع جوان ایرانی السد دیدار مهم تیمش مقابل الهلال را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.
برخی از ستارگان سابق الهلال عربستان به شکست این تیم مقابل اوراوا ردز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن عنوان قهرمانی واکنش نشان دادند.
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
ماسیج اسکورزا سرمربی لهستانی اوراوارد از تساوی 1-1 تیمش مقابل الهلال عربستان در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا راضی است.
هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.
هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.
مهاجم سرشناس الهلال با زدن دو گل و یک پاس گل مقابل الدحیل کار تیم قطری را یکسره کرد.
ناباوری‌های مربوط به کسب نتیجه مثبت مقابل الهلال پرافتخارترین تیم آسیا بعد از 20 دقیقه بازی روان و تهاجمی فولاد مقابل این تیم از بین رفت.
ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال پس از پیروزی مقابل فولاد گفت: انگار در عربستان بازی می‌کردیم.
سرمربی موقت فولاد به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل الهلال پرداخت.
رامون دیاز می‌گوید الهلال بازی سختی مقابل فولاد داشته اما در نهایت موفق شده برتری خودش را ثابت کند.
باشگاه الهلال نام مهاجم خارجی و زننده یکی از گل‌های دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا برای بازی با فولاد ایران را از لیست خارج کرد.
چهره وریا غفوری در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال قطر برای نمایه دیدار فولاد مقابل الهلال انتخاب شده است.
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان اعلام کرد در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان تغییری در روش خود نخواهد داد.
حمید رجبی مربی تیم فولاد خوزستان هدایت این تیم را در بازی مقابل الهلال عربستان بر عهده خواهد داشت.
حمید رجبی مربی تیم فولاد خوزستان هدایت این تیم را در بازی مقابل الهلال عربستان بر عهده خواهد داشت.
باشگاه الهلال از آمادگی گوستاوو کویلار و آندره کاریلو برای بازی مقابل فولاد ایران در روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
محمد الشناوی، کاپیتان و دروازه‌بان الاهلی مصر در جریان بازی تیمش مقابل الهلال سودان، با پزشک تیم حریف درگیر شد.
رامون دیاز سرمربی الهلال گفت که تیم او به دنبال ارائه یک مسابقه عالی مقابل رئال مادرید است.
اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
سالم الدوساری، ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا با پیراهن ویارئال را دارد امشب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ