با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۱۰ بهمن آغاز و تا ۱۶ همین ماه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
سازمان اداری و استخدامی کشور سال گذشته با تدوین بخشنامه از نوع محرمانه، به آموزش و پرورش مجوز داد که ۶۳۸۲ نفر از نیرو‌های مراکز خاص را جذب نماید. بخشنامه‌ای که با شکایت یک شهروند در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن در دستور کار این مرجع عالی قضایی قرار گرفت و در نهایت به صدور رای قابل توجهی منجر شد؛ ابطال بخشنامه کذایی.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه(کارکنان وظیفه) اقدام کند.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، پنجمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.
با اعلام مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت ارتباطات، پنجمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی در این وزارتخانه در سال جاری از ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.
نماینده پارلمان اردن خواستار اعلام جهاد و جذب نیروهای داوطلب در تمامی کشورهای اسلامی به منظور آزادسازی مسجدالاقصی و بازگشایی تمامی مرزها با فلسطین اشغالی شد.
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.
محمدی با بیان اینکه ۱۶ آتش‌نشان زن در میان نیرو‌های عملیات سازمان از سال آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: این افراد تمامی مراحل جذب، آموزش، پزشکی و ... را گذرانده‌اند و با شروع سال جدید فعالیت رسمی خود را شروع می‌کنند.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
شهردار تهران درباره جذب نیروهای سازمان پسماند توضیحاتی داد.
معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.
مجید کیانپور گفت:از ابتدای سال با برنامه‌ریزی منسجم برای تحقق شعار سال را آغاز و موفق شدیم با بهره‌مندی و جذب نخبگان ضمن پیوند صنعت و دانشگاه، شرکت را به سمت دانش بنیان برویم.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
مدیرعامل سازمان بنادراعلام آمادگی کرده است که با تأیید رئیس سازمان اداری و استخدامی، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور را جذب کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از عملیاتی سازی دستور رئیس قوه قضائیه در حوزه تسریع در فرآیند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام خبرداد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دومین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه سربازی در سال جاری را در فراخوانی منتشر کرد.
کهنه سربازان رها شده نیرو‌های ویژه افغانستان پیشنهادات کاری برای جنگیدن در نوع بسیار متفاوتی از میدان جنگ را دریافت می‌کنند.
ساوه - امام جمعه ساوه گفت: نخستین برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای مؤثر اجتماعی و فرهنگی است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای نخستین مرحله از فرآیند جذب نیروهای امریه فراخوانی منتشر کرد.
تفاهم نامه همکاری شرکت امدادخودروایران و معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای جذب سربازان دارای مدارک فنی مرتبط با خودرو به امضا رسید.
رئیس جهاددانشگاهی گفت:جهاددانشگاهی ظرفیت مناسبی برای جذب نیروهای نخبه دانشگاهی است.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در مورد وضعیت جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ