یکی از شرکت‌های حوزه فناوری‌نانو از شرکت مینترونیکس مدیکال خواسته است تا دستگاه مادون قرمز ویژه‌ای را بسازد تا بتوان از آن برای درمان سرطان استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استرالیا به دنبال جلوگیری از ساخت سفارت جدید روسیه در نزدیکی پارلمان این کشور به دلایل امنیتی است.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
روز گذشته پرواز استراتژیک دومین نسخه به روز شده جنگنده غولپیکر اتمی روسیه در ماه‌های گذشته در اطراف مواضع ناتو، در میانه جنگ اوکراین باری دیگر به راس اخبار رسانه‌های جهان رفت. چند ماه قبل بود که شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه اعلام کرد که نخستین نسخه بروزرسانی شده بمب‌افکن استراتژیک توپولف تو ۱۶۰ بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز درآمده است.
در شرایط خرید این خودرو آمده است: مهلت ثبت سفارش خودرو در روز ۲۴ دی در ساعت ۱۷ خواهد بود.
پگاس با گیربکس ۴ سرعت اتوماتیک و ۵ سرعت دستی قابل سفارش است. این خودرو می‌تواند در مدت زمان ۱۰.۶۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.
در راستای تفکر توسعه‌ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نوسازی ناوگان، قرارداد ساخت یک فروند کشتی به سفارش بندر ایرانی- روسی سالیانکا، با روسیه به امضا رسید.
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به «توسعه پلتفرم طراحی و ساخت ایمپلنت‌های سفارشی تیتانیومی جایگزین استخوان» شدند.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
در معاملات امروز در بازارفیزیکی (تالار خودرو) بورس کالا، ۲۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و مشکی (سفارشی) در کم‌تر از یک ساعت فروخته شد.
شهرداری مخازن زباله را بعد از اینکه آتش گرفته و از بین رفته بود، جمع آوری کرد؛ هدف جمع آوری سطل‌های زباله نبود و این موضوع هم موقتی است/ شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته‌های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و الزامات توسط نهادهای مرتبط حاکمیتی، از سال آینده و با آغاز تولید انبوه تارا برقی، مشتریان می توانند از طریق شرکت خودروی سفارشی ایران خودرو (آپکو) نسبت به سفارش‌گذاری و خرید این محصول اقدام کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر سفارش ساخت به صنایع دریایی داده نشود، رکود جدی در این صنایع ایجاد خواهد شد.
­مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با در نظر داشتن تامین نیازهای ناوگان با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی، اقدام به سفارش ساخت ۴ فروند کشتی به سازندگان داخلی کرد.
ماهواره "خیام" که به سفارش ایران در روسیه ساخته شده است، دارای کاربردهای شش‌گانه مرتبط با حوزه‌های محیط زیست، کشاورزی و بلایای طبیعی است.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
سفارت روسیه در تهران: ماهواره «خیام» توسط شرکت های روسی به سفارش طرف ایرانی ساخته شده بود.
توافقنامه ساخت مقر دائمی سفارت رژیم صهیونیستی در مغرب در نشستی با حضور مقامات دو طرف به امضا رسید.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز و کسب عنوان چهارمی به کار خود در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ