کریم بنزما بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پرحاشیه امشب با بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به مستطیل سبز بر می گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی هال‌سیتی امیدوار است تا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش برسد.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
سپاهان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده است که تقریبا می توان گفت این تیم در خط میانی، تنها محمد کریمی را به عنوان گزینه اصلی و ثابت در اختیار دارد.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
با اعلام ترکیب رسمی رئال مادرید برای بازی امشب مقابل اتلتیک بیلبائو نام کریم بنزما به عنوان کاپیتان به چشم می‌خورد. این بازی خداحافظی ستاره فرانسوی با رئال خواهد بود.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در حالی 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو بازی کرد که زخم پایش نیاز به بخیه داشت.
کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.
امید نورافکن، ستاره جوان سپاهان، به زیباترین شکل ممکن موفق به باز کردن دروازه مس رفسنجان شد.
یکی از انتقاداتی که به ژوزه مورایس پس از شکست مقابل پرسپولیس وارد شد، عدم استفاده از محمد کریمی در ترکیب اصلی بود.
یکی از متهمان می‌گوید: اصلا تصورش را هم نمی‌کردیم که دستگیر شویم. وقتی بعد از سرقت توانستیم از ایران خارج شویم، فکر می‌کردیم که به هدف‌مان رسیده‌ایم. می‌خواستیم در ترکیه تفریح کنیم. حتی قصد داشتیم بعد از ۱۰ روز به ایران بازگردیم و بقیه پول‌ها را با خود ببریم، اما حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردیم به این زودی شناسایی شویم.
هنوز احتمال بازگشت کریم بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه در آینده وجود دارد.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
حضور علی کریمی در ترکیب اصلی ایران بعد از مدت‌ها با اتفاق تلخی همراه شد؛ شکست سنگین مقابل انگلیس.
کریم بنزما در بازی روز گذشته رئال برابر خیرونا هم غایب بود و رئال با تساوی 1-1 متوقف شد. در رادیو مارکا دلیل غیبت او را در پیش بودن جام جهانی می دانند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به از سرگیری اردوهای آماده سازی تیمش گفت: به منظور ارتقای رنکینگ و همچنین نزدیک شدن به ترکیب اصلی تیم، تا پایان سال در ۶ رویداد جهانی شرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی با اشاره به از سرگیری اردوهای آماده سازی تیمش گفت: به منظور ارتقای رنکینگ و همچنین نزدیک شدن به ترکیب اصلی تیم، تا پایان سال در ۶ رویداد جهانی شرکت می کنیم.
کریم اسلامی مهاجم36 ساله نساجی هم چنان در ترکیب این تیم موثر بازی می کند. او یا گل می زند و یا پاس گل می دهد.
فیروز کریمی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با سپاهان مشخص کرد.
کریم انصاری‌فرد در ترکیب اصلی اومونیا قبرس مقابل منچستر یونایتد حضور دارد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که کریم بنزما در بازگشتش به ترکیب این تیم پنالتی از دست داد، به تساوی مقابل اوساسونا رضایت داد.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ