بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست، از هشت کلانشهر کشور امروز (۲ اسفند) اراک به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون شناخته شده چراکه میانگین کیفیت هوای این کلانشهر ۱۴۹ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
منچستریونایتد در این فصل پس از انتصاب اریک تن هاخ و همچنین خریدهای تابستانی از جمله کاسمیرو، از پیشرفت چشمگیری برخوردار بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که داوید دخیا با وجود تمام اشتباهاتش همچنان در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.
استقلال با گل مهدی قایدی آلومینیوم را در اراک شکست داد تا هم چنان در کورس قهرمانی بماند و از همه مهمتر با صدرنشین هم امتیاز شود.
با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.
ایگور کاتاتائو در مصاف با آلومینیوم اراک به طور کامل در زمین حضور داشت، ولی نتوانست مانع تساوی تیمش شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، همچنان علاقه زیادی به فرانکی دی‌یونگ دارد و معتقد است که او می‌تواند هر تیمی را قوی‌تر کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با بارسا در لیگ اروپا به ستایش از این تیم پرداخت و گفت تاثیر فلسفه یوهان کرویف در این تیم همچنان قابل تشخیص است.
تمرینات اختصاصی هافبک پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا غیبت او در بازی با آلومینیوم اراک هم قطعی شود.
با تصمیم ناظر مسابقه دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان به روز آینده موکول شد اما بارش برف در اراک همچنان ادامه دارد.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.این فقط پیش بینی هواشناسی است. خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم. نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند. این فقط پیش بینی هواشناسی است .خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
اریک تن‌هاخ همچنان به منچستریونایتد فشار می آورد تا کودی گاکپو را پس از بازی های جام جهانی به خدمت بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد همچنان تاکید دارد که روی کریستیانو رونالدو حساب می‌کند.
اریک گارسیا از اینکه بارسا در نهایت برابر اینتر بازنده نشد خوشحال است و اعتقاد دارد باید همچنان به صعود امیدوار بمانند.
تک گل آلومینیوم برای رسیدن به سه امتیاز دیدار خانگی این تیم کافی بود.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس برد مقابل آلومینیوم اراک را مهم تر از تعداد گل‌های تیم دانست.
«جان اراث» با بیش از سه دهه سابقه کار در وزارت خارجه امریکا که اکنون به عنوان مدیر ارشد سیاست در مرکز کنترل تسلیحات فعالیت می‌کند به «نیوزویک» می‌گوید: طرح اساسی توافق هم چنان همان چیزی است که برای بیش از یک سال بوده است: پایبندی به رفع تحریم ها. به وضوح به نفع همه طرفین است که برجام را از سر بگیرند و اجازه ندهند دیگر ملاحظات سیاسی مانعی در این مسیر ایجاد کنند.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان از ادامه محرومیت بایناما خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ