باشگاه آرسنال، قرارداد محمد الننی هافبک مصری خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، امیدوار است که بتواند هشتمین و احتمالا آخرین توپ طلایش را در سال 2023 کسب کند اما رقبای جدی‌ای دارد.
سون هیونگ مین بالاتر از مهدی طارمی، توانست برای هشتمین بار، جایزه مرد سال فوتبال آسیا از نگاه تیتان اسپورت را دریافت کند.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.
پرسپولیس هشتمین قهرمانی لیگش را روز گذشته جشن گرفت. آنها می‌توانستند سال گذشته هم به این جام برسند اما؟
جمعی از ارامنه تهران به مناسبت فرا رسیدن ۲۴ آوریل سالروز کشتار ارمنیان توسط ترکان عثمانی در سال ۱۹۱۵ با تجمع در داخل کلیسای "سرکیس مقدس" تهران مراسم یادبودی برای کشته شدگان این روز برگزار کردند.
امروز در چهارمین روز معاملاتی سال جدید، شاخص بورس برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد. در معاملات سه‌شنبه، شاخص کل بورس تهران با صعود ۱۵ هزار و ۳۰۲ واحدی تا سطح ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد بالا آمد. فردا و قبل از تعطیلی ۴ روزه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
جنگ یمن از سال ۱۳۹۴ شروع شده است. این جنگ بر خلاف تصور عربستان نه تنها در چند هفته به پایان نرسید بلکه اکنون هشتمین سال آن نیز به پایان رسیده است.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
چهل‌ و هشتمین نشست مجازی بروکرهای فن‌بازار ملی ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
با رای کمیته فنی و رای هیات داوران هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت به عنوان محصول فناورانه برتر سال معرفی شد.
ششمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی به منظور بررسی سیاست‌گذاری‌های سال جدید میلادی برگزار شد.
مراسم آیین بزرگداشت سی و هشتمین سال تاسیس انجمن کلیوی زنجان با حضور مدیران استانی بانک ایران زمین، چهره های ماندگار، مقامات دولتی، اساتید دانشگاهی، پزشکان و خیرین استان برگزار شد.
بانک پاسارگاد برای هشتمین سال عنوان بانک سال ایران را کسب کرد و توسط نشریه بنکر(The Banker) به‌عنوان «بانک برتر ایران در سال۲۰۲۲» (Bank Of The Year) معرفی شد.
با حضور مسئولان دستگاه ورزش و جمعی از اصحاب ورزش خانه شطرنج همدان پس از دو سال بازگشایی و افتتاح شد و به همین مناسبت یک دوره مسابقات هفتگی با عنوان هفتمین دوره جام اکباتانا با حضور ۶۰ نفر در حال برگزاری است.
ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی هشتمین سال پادشاهی سلمان بن عبدالعزیز آل سعود را به وی تبریک گفت.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با تاکید بر فناوری‌های حوزه سلامت بهمن ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
اولین بانوی پزشک ایرانی که موفق شده قله اورست را فتح کند گفت: در یک‌سال اخیر و از پاییز سال گذشته، به سمت اولین قله هشت هزاری به نام قله ماناسلو قدم برداشتم که هشتمین قله بلند جهان است و تجربه بسیار خوبی برای من بود. سپس به اورست فکر کردم و توانستم در بهار امسال، بر فراز قله اورست به عنوان چهارمین بانوی ایرانی بایستم.
پیروزی بنفیکا در بازی شب گذشته برابر دیناموکیف باعث شد که این تیم مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست آورد.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ