دبیرکل کمیته ملی المپیک که ریاست ستاد برگزاری انتخابات این کمیته را بر عهده داشت در حالی از این مسئولیت کناره‌گیری کرده است که مشخص نیست چه کسی باید جایگزین او برای پیگیری فعالیت‌ها شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۲۵ تیر لغایت ۵ مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.
روند تخریب ورزشگاه نوکمپ که چند روز پیش آغاز شده به مراحل حساس رسیده و در روزهای آینده کل سازه این ورزشگاه تخریب خواهد شد.
باشگاه بارسلونا در روزهای آینده مذاکرات خود را سوفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا آغاز خواهد کرد.
تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی از روزهای آغازین تیر ماه سال جاری شروع خواهد شد.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس در روزهای پایانی سال و انجام ماموریت های نوروزی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و در این روزها ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
پرواز مستقیم بین تهران- دوشنبه توسط شرکت هواپیمایی «سومون ایر» از فرودگاه امام خمینی در روزهای جمعه برقرار شد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بارش برف در مناظق شمالی تهران گفت: توصیه می‌شود شهروندان عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از حوادث جلوگیری به‌عمل آید.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
محسنی اژه‌ای گفت: اگر روزها و هفته‌های اول شروع اغتشاشات، محاکمه افراد را شروع می‌کردیم، برخی می‌گفتند جمهوری اسلامی تاب و شنیدن اعتراض ندارد، مردم ابهام داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
بیرجند- رئیس قوه قضائیه دلیل اینکه چرا محاکمه اغتشاشگران از روزهای اول آغاز نشد را تبیین کرد.
هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری کشور طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه با حضور ۷ تیم در تالار وزنه‌برداری آزادی (سالن همایش‌های ایرانیان) برگزار می‌شود.
به گفته یک کارشناس بازارسرمایه درصورتی که بازارسرمایه صعودی باشد حرکت نقدینگی از سهم‌های کوچک یا تک‌سهم‌ها آغاز شده و به سمت شرکت‌های بزرگ تسری خواهد یافت.
در روزهای اخیر پیراهن‌های جدید بسیاری از تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 به صورت رسمی رونمایی شد.
بازسازی ورزشگاه تختی انزلی برای فراهم سازی شرایط میزبانی در واپسین روزهای باقیمانده تا آغاز لیگ برتر فوتبال ادامه دارد.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.
رئیس پلیس پایتخت گفت : ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صد در صدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ