نماینده ایران حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شناخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غول مسی جهان در خطر ورشکستگی
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
الهلال در یک بازی دوستانه برابر الکویت به برتری پرگل دست یافت.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران با شکست چین و کسب دومین برد متوالی خود در صدر جدول گروه سوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
زنبور غول پیکر والاس یکی از بزرگترین زنبور‌های جهان است که در جنوب آسیا و جنوب شرقی آسیا دیده می‌شود. این زنبور از خانواده Apidae و از زیر گونه Megachile است. این زنبور‌ها به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر و وزن شان به حدود ۲٫۵ گرم می‌رسد.
السد به صورت رسمی از تغییرات در کادر فنی این تیم خبر داد.
باشگاه گالاتاسرای که مراحل پایانی عقد قرارداد دائمی با مائورو ایکاردی را دنبال می‌کند، به صورت همزمان در حال مذاکره برای جذب هموطن او، لئاندرو پاردس، است.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در جمع برترین ریباندرهای تاریخ مسابقات جام جهانی قرار دارد.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
کارلوس آلکاراس با پیروزی برابر گریگور دیمیتروف قدرت خود در زمین چمن را هم نشان داد.
ایگا اشویانتک از عقد قرارداد همکاری با شرکت پورشه خبر داد.
سیمون روبرتلندی همچنان غایب لیست تیم ملی کوبا است.
تکلیف نیمکت تیم ملی عربستان برای جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز روشن نشده است.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
ایلان ماسک نشان داده که طراح دقیقی است و تیم اش مطمئنا توانایی دارند. خیلی زود ماشین غول پیکر ثابت خواهد کرد که آیا به وظایفی که به آن محول شده عمل خواهد کرد یا خیر.
اکنون بسیاری می‌پرسند که آیا ما شاهد لحظه افول گوگل یا اصطلاحا لحظه‌ی «کداکِ گوگل» هستیم؟ این اصطلاح در واقع به مرگ برند معروف غول دوربین سازی آمریکایی (Kodak) با رواج دوربین‌های دیجیتالی اشاره دارد. اگر چه این تعبیر، اغراق آمیز است، اما مطمئناً نگرانی سرمایه‌گذاران برای آینده گوگل به عنوان یک شرکت که هسته اصلی آن موتور جستجوی آن است، بیراه نیست.
تحریم‌های آمریکا آسیب زیادی به فعالیت‌های دریایی این شرکت وارد کرده و کمبود سرمایه، ناتوانی در بیمه محموله و دریافت گواهینامه‌های لازم برای کشتیرانی در آب‌های بین المللی این غول نفتی را رنج می‌دهد.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
پیکان فردا در اولین بازی خود در چارچوب جام باشگاه‌های جهان به مصاف حریف برزیلی خود می رود.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که در لیگ قهرمانان آسیا در تیم پیکان بازی میکرد دوباره در تست‌های پزشکی پیش فصل تیم فنرباغچه ترکیه شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ