صفحه اینستاگرامی شبکه ابوظبی الریاضیة تصویری از وریا غفوری را در میان کاپیتان های تیم های آسیایی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که تهویه مطبوع کماکان ضروری است واحد‌هایی با درجه کارایی بالا با استفاده از خنک کننده‌های با ظرفیت بالقوه پایین گرمایش جهانی را انتخاب کنید. برای درک میزان کارآمدی آن شاخصی به نام شاخص بهره وری انرژی (ERR) وجود دارد شما باید واحدی با شاخص بهره وری انرژی نزدیک به چهار یا بالاتر از آن را انتخاب کنید.
هوش مصنوعی مد کنونی است که تقریباً همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اینکه چگونه می توان از آن برای انجام هوشمندانه کارها استفاده کرد، تعیین کننده میزان بهره وری فرد است.
بخش خبرساز صحبت‌های وریا مربوط به جایی است که به شایعه ممنوع‌الکاری‌اش دامن می‌زند. او از سلایقش به مدیریت ورزشی می‌گوید، ولی در کنارش به این مورد هم اشاره می‌کند که بعید است در فضای کنونی شرایط رسیدگی به این خواسته‌اش را داشته باشد
آنچه مشخص است این است که وریا نه به‌خاطر موارد فوتبالی بلکه دقیقا به خاطر مواردی غیر از دنیای ورزش به حاشیه رانده و سپس هم مجبور به خداحافظی شد. کاپیتانی که ۱۸۵ بار پیراهن استقلال را به تن کرد، کاراکتری مجزا داشت که او را در زمره ورزشی‌های «خاص» فوتبال ایران قرار می‌داد
وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال با انتشار یک استوری، از فوتبال خداحافظی کرد.
وریا غفوری در پی از دست دادن مادربزرگ خود عزادار شد.
وریا غفوری در پی از دست دادن مادر بزرگ خود عزادار شد.
گفته می‌شود کاپیتان سابق استقلال یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم تازه لیگ برتری شده فوتبال ایران است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
وریا غفوری، بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال، در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشست.
وریا غفوری، بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال، در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشست.
صبح روز گذشته دیداری نمادین در ورزشگاه پیام میان تیم رسانه ورزش و تیم کودکان سندروم دان برگزار شد.
چهره وریا غفوری در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال قطر برای نمایه دیدار فولاد مقابل الهلال انتخاب شده است.
غفوری به دنبال پایان همکاری با باشگاه فولاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ۳۵ سالگی کفش‌هایش را آویخت.
وریا بعداز قرار گرفتن در لیست مازاد باشگاه فولاد خوزستان، نتوانست با تیم دیگری در لیگ برتر به توافق برسد و پیشنهاد مناسبی نداشت.
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.
کاپیتان سابق استقلال در ادامه لیگ بیست‌ودوم قصد دارد تا در تیم تراکتور تبریز به میدان برود.
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
اوایل آذر بود که خبر رسید نصرآزادانی نیز بازداشت شده است؛ گو اینکه بعد‌ها مشخص شد او تقریبا یک هفته زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. کمی بعد عنوان شد پای امیر نصرآزادانی در پرونده کشته‌شدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی به میان آمده و برخلاف سایر چهره‌های فوتبالی قرار نیست به این زودی‌ها آزاد شود.
زمانی که توافق برجام در سال ۲۰۱۵ منعقد شد، بیش از دو سال مذاکرات فشرده و رو در رو میان ایران و آمریکا انجام شده بود که تا حدی موجبِ ایجاد اندک اعتمادی میان این دو کشور شده بود. وزیر خارجه دولت "جان کری"، بیش از هر رهبر و سیاستمدار خارجیِ دیگر، وقت خود را با "جواد ظریف" می‌گذراند. این جنس از ارتباط در نوعِ خود در مورد موضوعاتی ورای توافق اتمی نیز راهگشا بود.
اهواز - تیم فولاد خوزستان در حالی در برابر تراکتورسازی به برتری دست یافت که وریا غفوری خرید پر سر و صدای این تیم از روی سکوها بازی را نظاره گر بود.
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
امیرحسین صدر در یادداشتی به دیدار افتتاحیه لیگ جزیره میان آرسنال و کریستال پالاس پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ