کاپیتان سابق استقلال در ادامه لیگ بیست‌ودوم قصد دارد تا در تیم تراکتور تبریز به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
در این برهه که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و ۴۸‌تیمی‌شدن جام جهانی، دیگر صعود به این تورنمنت ارزش محسوب نمی‌شود، آیا قلعه‌نویی می‌تواند به ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا پایان دهد؟
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا، با وجود اقدامات مهم این باشگاه ترجیح داد پروژه بازگشت خود را منتفی کند.
برخورداری از امتیاز تنفس خوراک تأثیرچشمگیری بر جذابیت و اقتصاد پروژه داردکه می‌توان به کاهش دوره بازگشت سرمایه اشاره کرد،این امتیاز می‌تواندبازگشت سرمایه طرح‌هارا از 7سال به یک سال کاهش دهد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
یک پروسه دو ساله در نهایت به حسرت ملوان برای بازگشت پایان داد اما اکنون اوضاع به شکل خطرناکی برای این تیم پیش می‌رود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، پروژه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را بسیار پیچیده می داند.
بایرن مونیخ شرایط جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی را مورد بررسی قرار می دهد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی بزرگ در نقش جهان، تیمش را آماده انجام پروژه بازگشت به صدر جدول می‌کند.
به غیر از چهارمحال و بختیاری، خوزستان هم مخالف سرسخت پروژه بهشت‌آباد است و مخالفانش معتقدند که انتقال آب منابع معدنی و نمکی موجود در مسیر، باعث شور شدن آب می‌شود. میزان شوری آب کارون در پایین‌دست، اکنون به ۱۶ هزار میکروموس رسیده که مقداری از شوری آب دریا کمتر است.
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس قصد دارند بار دیگر پروژه سوپرلیگ را از سر بگیرند.
در گزارش همشهری آمده است: فعالیت دوباره اینفلوئنسر‌ها از دیگر نمود‌های عادی‌شدن شرایط در کشور به‌حساب می‌آید. با شکست پروژه «تحریم» و «اعتصاب»، در هفته‌های اخیر فعالیت اکثریت قریب به اتفاق اینفلوئنسر‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازسر گرفته شده‌است و آن‌ها با انتشار پست‌های متعدد، می‌کوشند بازدید‌های صفحات خود را به شرایط پیش‌از ناآرامی‌ها بازگردانند.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بار دیگر مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب قهرمانی شب گذشته، دوباره پرافتخارترین تیم جام بین قاره‌ای شد.
وزیر دفاع هلند می‌گوید که انگلیس به‌رغم جدایی از اتحادیه اروپا، در آستانه «بازگشت» به پروژه «بسیج نظامی» این بلوک قرار دارد.
ارسلان مطهری بازیکنان جنجالی این روزهای فوتبال ایران، از روز گذشته به تمرینات استقلال بازگشته است.
اساتیدی، چون محمد فاضلی، بیژن عبدالکریمی، تقی آزاد ارمکی، صادق زیباکلام و... ازجمله مهم‌ترین نام‌هایی بودند که از فضای دانشگاهی کشور خارج شدند. بعد از اساتید، اما این روز‌ها اخباری درخصوص بازگشت رویکرد «دانشجویان ستاره‌دار» برای جلوگیری از ثبت‌نام دانشجویان منتقد به گوش می‌رسد.
مائورو ایکاردی جایی در پروژه پاری سن ژرمن ندارد و یکی از دو تیم مونزا و سمپدوریا احتمالا مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی خواهد بود.
جذب عمر خریبین، فضا را برای حضور مهدی قایدی در ترکیب شباب الاهلی به کمترین حد خود رساند و اکنون استقلال تلاش خود را برای جذب این بازیکن را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ