اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
تیم ملی سوئد دقایقی پیش موفق شد یک پیروزی حساس و شیرین را برابر آفریقای جنوبی به دست آورد.
تیم شهداب ایران در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده افغانستان فردا برای صدرنشینی در گروه B  مرحله مقدماتی برابر چین تایپه قرار می گیرد.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
النصر امارات با پیروزی برابر العین مانع کم شدن اختلاف امتیاز این تیم با شباب الاهلی صدرنشین شد.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
دروازه بان پرسپولیس پس از پیروزی شیرین سرخ‌ها برابر سپاهان از راز موفقیت این تیم در اصفهان پرده برداشت.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الفیصلی عربستان به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین مسابقات، پیروزی یکی از مدعیان قهرمانی و برد نماینده اردکان برابر پیکان تهران همراه شد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر با پیروزی برابر پارس جنوبی جم فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۱۰ امتیاز رساند.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی برابر پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد تا سومین تیم قاره کهن در این مرحله باشد. تیم های اروگوئه و غنا هم به خانه برگشتند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر لهستان به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی صعود کرد؛ لهستان هم با وجود شکست جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.
تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه توانست با نتیجه شیرین ۲ بر ۱ برابر تیم ملی فوتبال آمریکا به پیروزی برسد.
تبریز- مردم تبریز بعداز پیروزی شیرین تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی به خیابان‌ها آمدند و جشن و پایکوبی کردند.
امیررضا معصومی در این دیدار به مصاف سولومون ماناشویلی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان رفت و با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر این کشتی گیر به پیروزی رسید و قهرمان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تلاش می‌کنند در بازی‌های بعدی کم نوسان و کم خطا‌تر نشان دهند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام واگنر با نتیجه 3-2 برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ