حتی عدم حضور در ترکیب اولیه نیز مانع از درخشش ارسلان مطهری نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری گفت: آمریکا بزرگ‌ترین قدرت دنیاست و با یک فرمانش تمام بانک‌ها با ما همکاری نمی‌کنند. آیا با قطع رابطه،با ادامه تحریمها و عدم توافق بر روی برجام به آمریکا ضربه زده‌ایم یا به ملت خودمان؟ زمانی می‌توانیم به امریکا ضربه بزنیم که قدرت اقتصادی پیدا کنیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
سعید مهری حاضر نیست قراردادی که باشگاه استقلال مدنظر دارد را امضا کند و به همین خاطر در هفته اول غایب بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
جواد نکونام با استفاده از کوین یامگا در فاز هجومی ترکیب استقلال مقابل پیکان را مشخص کرد.
حمید مطهری می‌گوید امیر قلعه‌نویی پس از بازی با ازبکستان برخورد قاطعی با حسین کنعانی‌زادگان داشته است.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
حمید مطهری و رحمان رضایی، اولین تمرین خود به عنوان مربی در تیم ملی را پشت سر گذاشتند.
مهاجم متعصب استقلال با یک نمایش قابل قبول برابر تراکتور، خودش را برای روزهای حساس آینده آماده می‌کند.
مهدی قایدی، ستاره استقلال، که در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده بود گل اول تیمش در بازی امروز را به ثمر رساند.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
مطهری پیش از این دستیار اول مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی بوده است و به نظر می‌رسد دستیار اول قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران باشد.
ارسلان مطهری همچنان امیدوار است که به رکورد بهترین گلزن تاریخ استقلال در دربی برسد.
ایوب کلانتری معتقد است بدشانسی نساجی و همچنین بی دقتی بازیکنان هم روی برکناری حمید مطهری از هدایت این تیم تاثیرگذار بوده است.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است. وی همچنین با حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) به زیارت مضجع شریف ایشان مشرف شد.
ارسلان مطهری دربازی با صنعت نفت آبادان نیز مهاجم اول آبی پوشان پایتخت خواهد بود.
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
احتمال اینکه ارسلان مطهری همچنان در ترکیب ثابت استقلال مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از خارج شدن نامش از لیست این تیم پیام گلایه آمیزی را منتشر کرد.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ