مسعود شجاعی می‌گوید هر بازی جام حذفی یک فینال است و باید مرحله به مرحله پیش بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با هوادار به زدن ضربات پنالتی اختصاص پیدا کرد.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
ناکامی میلیک در به ثمر رساندن گل از روی نقطه پنالتی با گلزنی در نیمه دوم از یاد رفت.
یک نمایش درخشان از سوی بازیکنان استقلال تحت تاثیر یک تصمیم هیجانی و البته توجیه‌پذیر در نحوه به‌ثمر رساندن گل ششم این تیم قرار گرفت.
مربی دروازه‌بانان استقلال توضیحی درباره پنالتی زدن گلر این تیم مقابل هوادار داد.
گل مساوی ایران به روسیه در ابتدای نیمه دوم توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، در یک مصاحبه درباره شرایط خودش و تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی قطر صحبت کرد.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
برد حساس پیکان با دعوا برسر زدن پنالتی!
احمدرضا زنده‌روح هافبکی است که باید منتظر حضور دوباره‌اش در لیگ برتر باشیم.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع تیم ملی هلند، به عملکرد این تیم در جام جهانی 2022 افتخار می کند.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
هیچ تیمی در تاریخ جام های جهانی در ضربات پنالتی ناکام تر از اسپانیا نبوده و لاروخا برای چهارمین بار در ضیافت پنالتی ها حذف شد.
مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی صعود کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد، این در حالی بود که اسپانیایی‌ها ۱۰۰۰ بار پنالتی زدن را تمرین کرده بودند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی هر سه پنالتی اول خود را از دست داد تا اصلا کار به زدن پنالتی چهارم نکشد.
انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی است هرروز پنالتی زدن را تمرین می‌کند، البته با تور مخصوص.
در جریان دیدار پرسپولیس برابر تراکتور نیمکت‌نشینان تراکتور در چند نوبت به تصمیمات داور اعتراض کردند.
هواداران پرسپولیس در پی اطلاع از پاسخ این پرسش هستند که آیا این اقدام ترابی، با تأیید کادرفنی بوده یا خودسرانه انجام شده است
رامین رضاییان با بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران به تیم ملی برگشت و یکی از چهره‌های مورد توجه اولین تمرین ایران بود‌.
جالب این که او قبل از گل اول تیمش به نفت مسجد سلیمان که از روی نقطه پنالتی زد، جهت ضربه را با دست چپش به سعید جلالی‌راد گلر حریف نشان داد
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ