کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، که دیشب سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و در محوطه فنی کنار زمین حاضر شده بود را جریمه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت برطرف شدن مشکل بازی مهاجم ۳۳ ساله طلایی‌پوشان در گروی اصلاح قرارداد اوست.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
محمدحسین زرندی مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به چند نکته مهم اشاره کرد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.
مدیرعامل آخرین سپاهان قهرمان در لیگ برتر معتقد است توجه نکردن به برخی جزییات قهرمانی را از این تیم گرفته؛ هرچند که او می‌گوید رقابت نابرابری برای کسب جام وجود داشت.
مدیر تیم پرسپوليس با اشاره به برد بزرگ این تیم در دربی، مدعی شد باید این اتفاق را با قهرمانی به سرانجام برسانند.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
اتفاق جالب و‌ البته عجیبی در کنفرانس خبری توماس توخل بعد از بازی دیروز بایرن مقابل هوفنهایم رخ داد.
شاهرود- مدیر آموزش پرورش شاهرود گفت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در این شهرستان صحت ندارد.
مدیر دفتر حقوقی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: با فرمان جدید مقام معظم رهبری و عفوی که شامل طیف وسیعی از افراد درگیر در اعتراضات و آشوب‌های اخیر شد، این عده از دانشجویان نیز از رأفت و ارفاق لازم بهره‌مند شدند.
روبرت فرناندز، بازیکن و مدیر ورزشی سابق بارسلونا، روز گذشته به دلیل حمله قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم با ابزار ناراحتی از اتفاق حرم حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: این‌ها کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه این‌ها کسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند.
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
در دیدار تدارکاتی ایران مقابل اروگوئه، حمیرا اسدی به عنوان مدیر تیم ملی معرفی شده است.
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ