سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در مراسم ارتقاء و اهدا درجه فرماندهان گفت: این ارتقاء درجه باید موجب ارتقاء احساس مسئولیت بیشتر در ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
گرانیت ژاکا فاش می‌کند که هو شدن توسط هواداران آرسنال به او قدرت بیشتری داد.
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسمومیت‌های الکلی در ایران سریالی نیست و در هر نقطه‌ای که گزارش از مسموم شدن افراد با مشروبات تقلبی اعلام شده است افراد تولیدکننده بلافاصله شناسایی و دستگیر شده‌اند.
پونک از روستا‌های بزرگ تهران به شمار می‌رفته که از فرحزاد تا باغ فیض در جنوب و سعادت‌آباد در شرق و کن در غرب گسترده بوده است. هسته اولیه شکل‌گیری پونک، دهِ پونک بوده که هم اکنون در بین بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی، آبشناسان و رودخانه محصور است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
وزیر خارجه با اشاره به اقدامات حقوقی جامع ایران در خصوص پرونده پیگیری ترور شهید سردار سلیمانی، خواستار نهایی شدن اقدامات طرف عراقی در خصوص این پرونده شد.
مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه گفت: همگی این افراد با رقم بدهی نزدیک به ۲۷۰ میلیارد ریالی خود تا پیش از سالگرد آسمانی شدن قهرمان ملی کشور از بند حبس رهایی یافتند.
شکایت سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث بسته شدن حساب این باشگاه شد.
. در صورت رسیدن و فیکس شدن سردار در بازی مقابل انگلیس، احتمالا سامان قدوس از ترکیب اصلی خارج خواهد شد و امیری به جای وینگر چپ، یک خط عقب‌تر خواهد آمد
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به وضعیت امروز بازار تهران گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آن‌ها همراهی نکردند.
رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به فیلتر شدن اینستاگرام، گفت: هیچ تعریفی جز خصومت از رفتار اینستاگرام نمی‌توان برداشت کرد و ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان و سلاحی در اختیار آنان می‌دانیم که علیه کشور کار می‌کند.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
تصویری جالب از برخورد گرم سردار با کی‌روش هنگام اضافه شدن به اردوی تیم ملی
سردار اشتری گفت: بیشترین ازدحام در مرز‌های شلمچه ومهران است و احتمال بسته شدن کامل مرز‌ها نیز وجود دارد؛ با رایزنی‌هایی که با کشور عراق انجام شده توانستیم تعداد زیادی را از مرز خارج کنیم، در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد.
سردار سلامی گفت: در فضای امروز جهان، ساخت و انتقال سلاح، خیلی ساده اتفاق می‌افتد و معمولاً هم، اسرائیلی‌ها دیر متوجه می‌شوند. امروز کم‌کم جوان‌های سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷، جوانان جهادی کرانه و قدس همه برای احیای جهاد زنده شده‌اند.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک بالای شهر تهران در هفته گذشته برگزاری نمایشگاه ساختمان، مصالح ساختمانی و مشاغل مربوط به آن بود. متاسفانه این مسئله درحال تکرار شدن است و ما نیز به طور مکرر درباره اینکه نباید نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شوند، صحبت کردیم.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.
رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: برای تامین برق ۴۴۰ واحد بزرگ صنعتی انرژی بر در کشور، وزارت نیرو بنا دارد با ساخت نیروگاه ۱۰ هزارمگاواتی بخشی از نیاز برق صنایع را تامین کند و برنامه ریزی شده است تعطیلات تابستانی این واحد‌ها منطبق با پیک مصرف تابستانی بخش خانگی باشد.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.
کوثری نماینده تهران در مجلس گفت: مردم معترض با نظارت پلیس و ماموران امنیتی در یک جای مشخص می‌آیند اعتراضات خودشان را مطرح می‌کنند و می‌روند و این هیچ ربطی به این قانونی شدن این لایحه ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ