باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای برای جذب مامه تیام نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال از به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس منصرف شد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته بود مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است.
قائم مقام باشگاه استقلال پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.
مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های جدیدی برای سپردن سرمربیگری این تیم مواجه هستند؛ آنها با بررسی جوانب باید تصمیم بگیرند.
باشگاه استقلال طی دو هفته اخیر به طور جدی‌تر روند انتخاب سرمربی تیم را دنبال کرده است.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
باشگاه استقلال پس از اعلام کناره گیری سرمربی پرتغالی این تیم اطلاعیه ای صادر کرد.
یک رسانه یونانی خبر داد ریکاردو ساپینتو با باشگاه الغرافه قطر مذاکره کرده و احتمالا جایگزین سرمربی پرتغالی این تیم می‌شود.
باشگاه استقلال به خبر مذاکره این باشگاه با کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال نسبت به انتشار اخباری درخصوص مذاکره با تیام یا صحبت های مدیر برنامه های وی واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به دلایل سفر خود به امارات گفت: برای حل مشکل مهاجم تیم و گابریل پین سفر می کنم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم تیم فوتبال استقلال را تکذیب کرد و گفت: تکلیف دیاباته تا پایان هفته مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با کاوه رضایی مهاجم تیم استقلال را تکذیب کرد.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید باشگاه فولاد همچنان در حال رایزنی برای جذب او است ولی سرمربی استقلال با این جدایی مخالف است.
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ